ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 384
- Εγγραφή: 07 Νοέμ 2013, 18:04
- Τοποθεσία: ΑΛΙΒΕΡΙ ΕΥΒΟΙΑΣ
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Εγώ θα έλεγα ότι τα 11,50 χιλ είναι μια μεγάλη παγίδα στην ιδιογόμωση και δεν αποτελεί κανόνα σε καμμία περίπτωση.
Σωστό κλείσιμο δεν σημαίνει κατ΄ανάγκη και βαθύ κλείσιμο.Αν μιλάμε για κάλυκες 69~69,50 τότε ναι θα μπορούσαμε να μιλάμε για κάποια βαθειά κλεισίματα και να κατεβαίνουμε στα ύψη των 57,70~58,00 χιλ αναλόγως της προοδευτικότητας της πυρίτιδας που κάνουμε χρήση και συνεκτιμώντας τον θάλαμο καύσης που θα δημιουργήσουμε με το κατάλληλο ύψος βυσμάτωσης.
Προσωπικά έχω υιοθετήσει τον κανόνα των 58 χιλ ως τελικό ύψος για οποιοδήποτε ύψος κάλυκα απο 68,50~69,50 χιλ κάνοντας χρήση του κατάλληλου βάθους ρελιάσματος το οποίο κυμαίνεται απο 1,30 έως 2,30 χιλ συνδιάζοντας το κατάλληλο πάντα στροφείο.Προφανώς προσαρμόζω και τα υλικά ανάλογα για το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Εν κατακλείδι προσαρμόστε όλα τα σεταπ σας σε ένα ελαφρύ και μέτριου βάθους ρέλιασμα και δεν θα απογοητευθείτε.Το υπερβολικό στρεσάρισμα στο ξερέλιασμα μπορεί να προσδίδει κάποια αύξηση της ταχύτητας αλλα έχει καταστροφικά αποτελέσματα στη κατανομή αφου τα σκάγια συμπιέζονται ακόμη περισσότερο και αναπτύσσουν μεγαλύτερες παραμορφώσεις στην επιφάνεια τους.Αναρωτηθείτε γιατί το στρογγυλό ρέλιασμα υπερέχει σε κατανομές έναντι του αστεροειδούς κλεισίματος.
Σωστό κλείσιμο δεν σημαίνει κατ΄ανάγκη και βαθύ κλείσιμο.Αν μιλάμε για κάλυκες 69~69,50 τότε ναι θα μπορούσαμε να μιλάμε για κάποια βαθειά κλεισίματα και να κατεβαίνουμε στα ύψη των 57,70~58,00 χιλ αναλόγως της προοδευτικότητας της πυρίτιδας που κάνουμε χρήση και συνεκτιμώντας τον θάλαμο καύσης που θα δημιουργήσουμε με το κατάλληλο ύψος βυσμάτωσης.
Προσωπικά έχω υιοθετήσει τον κανόνα των 58 χιλ ως τελικό ύψος για οποιοδήποτε ύψος κάλυκα απο 68,50~69,50 χιλ κάνοντας χρήση του κατάλληλου βάθους ρελιάσματος το οποίο κυμαίνεται απο 1,30 έως 2,30 χιλ συνδιάζοντας το κατάλληλο πάντα στροφείο.Προφανώς προσαρμόζω και τα υλικά ανάλογα για το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Εν κατακλείδι προσαρμόστε όλα τα σεταπ σας σε ένα ελαφρύ και μέτριου βάθους ρέλιασμα και δεν θα απογοητευθείτε.Το υπερβολικό στρεσάρισμα στο ξερέλιασμα μπορεί να προσδίδει κάποια αύξηση της ταχύτητας αλλα έχει καταστροφικά αποτελέσματα στη κατανομή αφου τα σκάγια συμπιέζονται ακόμη περισσότερο και αναπτύσσουν μεγαλύτερες παραμορφώσεις στην επιφάνεια τους.Αναρωτηθείτε γιατί το στρογγυλό ρέλιασμα υπερέχει σε κατανομές έναντι του αστεροειδούς κλεισίματος.
"Αν δεν μπορείς να εξηγήσεις κάτι με απλά λόγια, τότε ούτε εσύ ο ίδιος το έχεις καταλάβει πολύ καλά.!!!"
Albert Einstein
Albert Einstein
- andreas constantinou
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 44
- Εγγραφή: 28 Νοέμ 2014, 01:38
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Οταν κλείνω με αστερακι , το βάθος κλεισήματος που χρησημοποιώ κυμένεται μεταξύ
9-11 mm.Βρήσκω να ειναι κανονικο το λάχτησμα και πολυ καλη η κατανομή.
9-11 mm.Βρήσκω να ειναι κανονικο το λάχτησμα και πολυ καλη η κατανομή.
- ΑΝΔΡΕΑΣ Τ
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 814
- Εγγραφή: 24 Μαρ 2013, 16:01
- Τοποθεσία: Λευκωσία
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Καλύτερη ανάλυση δεν γίνεται συμφωνώ απόλυτα με τον ΚωνσταντίνοΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ έγραψε:Εγώ θα έλεγα ότι τα 11,50 χιλ είναι μια μεγάλη παγίδα στην ιδιογόμωση και δεν αποτελεί κανόνα σε καμμία περίπτωση.
Σωστό κλείσιμο δεν σημαίνει κατ΄ανάγκη και βαθύ κλείσιμο.Αν μιλάμε για κάλυκες 69~69,50 τότε ναι θα μπορούσαμε να μιλάμε για κάποια βαθειά κλεισίματα και να κατεβαίνουμε στα ύψη των 57,70~58,00 χιλ αναλόγως της προοδευτικότητας της πυρίτιδας που κάνουμε χρήση και συνεκτιμώντας τον θάλαμο καύσης που θα δημιουργήσουμε με το κατάλληλο ύψος βυσμάτωσης.
Προσωπικά έχω υιοθετήσει τον κανόνα των 58 χιλ ως τελικό ύψος για οποιοδήποτε ύψος κάλυκα απο 68,50~69,50 χιλ κάνοντας χρήση του κατάλληλου βάθους ρελιάσματος το οποίο κυμαίνεται απο 1,30 έως 2,30 χιλ συνδιάζοντας το κατάλληλο πάντα στροφείο.Προφανώς προσαρμόζω και τα υλικά ανάλογα για το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Εν κατακλείδι προσαρμόστε όλα τα σεταπ σας σε ένα ελαφρύ και μέτριου βάθους ρέλιασμα και δεν θα απογοητευθείτε.Το υπερβολικό στρεσάρισμα στο ξερέλιασμα μπορεί να προσδίδει κάποια αύξηση της ταχύτητας αλλα έχει καταστροφικά αποτελέσματα στη κατανομή αφου τα σκάγια συμπιέζονται ακόμη περισσότερο και αναπτύσσουν μεγαλύτερες παραμορφώσεις στην επιφάνεια τους.Αναρωτηθείτε γιατί το στρογγυλό ρέλιασμα υπερέχει σε κατανομές έναντι του αστεροειδούς κλεισίματος.
-
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: 23 Σεπ 2014, 14:28
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
η επιρροη εντως εισαγωγικων οπως ειπα δεν ηταν για τον παναγιωτη αλλα πιο γενικα για καθε τετοια περιπτωση γι'αυτο και εβαλα τα εισαγωγικα.οπως εχουμε ξαναπει δεν μας φτιαχνει η γεμιση αλλα εμεις κανονιζουμε τα υλικα της γεμισης μας ωστε να βγει σωστα το φυσιγγι εκει που πρεπει.απλα με το παραδειγμα οπως ειπε ο κωστης για τα -11.5mm η για τα 2mm μπορεις να εχεις εναν μπουσουλα ωστε να μην αναγκαζεσαι να κατεβαινεις πιο κατω.παντα καλοπροαιρετα το λεω.τωρα για την "μοδα" το ειπα για παραδειγμα προς αποφυγη παντα τι θα φορεθει φετος..............andreas78 έγραψε:Ο Παναγιώτης ειναι λεβεντιά και παντα ακολουθεί τους κανόνες, οπως και παντα θα ρωτήσει κάτι που δεν γνωρίζει και παντα θα δεχτεί την όποια συμβουλή, οπως κάθε λογικός άνθρωπος, αφου κανένας μας δεν τα ξέρει ολα.
Έκανε ένα "ασφαλές" ατόπημα το οποίο οφείλεται στο κενό του και το οποίο είμαι σίγουρος πως γνώριζε εκ των προτέρων πως θα τον "ανάγκαζε" να πάει εκεί και σας λέω με σιγουριά πως δεν κολλάνε πάνω του "επιρροές"!!!, εξάλλου δοκιμές κάνει.!
Μια ευχάριστη και καλοπροαίρετη συμβουλή ειναι αυτή που επιλύει τα τυχών λάθη, καλή ώρα οπως του Κωσταντίνου ή και ενας φελλός στα 2χιλ.,....![]()
![]()
![]()
Φίλε Ζακυνθινέ, ας μην παρελθοντολογούμε καταστάσεις,γεγονότα και κυρίως "μόδες" που θελουμε ολοι να μείνουν πίσω μας....![]()

παντα φιλικα
"KEEP YOUR FRIEND CLOSE
KEEP YOUR ENEMY CLOSER"
KEEP YOUR ENEMY CLOSER"
- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 384
- Εγγραφή: 07 Νοέμ 2013, 18:04
- Τοποθεσία: ΑΛΙΒΕΡΙ ΕΥΒΟΙΑΣ
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Αγαπητέ Αντρέα, ανεξάρτητα με τον τρόπο και τη μεθοδολογία που ακολουθείς κατα το κλείσιμο του φυσιγγίου θα πρέπει να έχεις υπόψη σου ότι όσο πιο λίγο ελεύθερο χώρο αφήνεις τόσο ρηχό θα πρέπει να είναι και το βάθος ρελιάσματος.andreas constantinou έγραψε:Οταν κλείνω με αστερακι , το βάθος κλεισήματος που χρησημοποιώ κυμένεται μεταξύ
9-11 mm.Βρήσκω να ειναι κανονικο το λάχτησμα και πολυ καλη η κατανομή.
Ενδεικτικά θα σου 'έλεγα ότι αφήνοντας 9 χιλ ελευθερο χώρο και με 'ένα μέσης σκληρότητας βύσμα π.χ guallandi S.G θα πρέπει να έχεις ένα βάθος ρελιού περί τα 1,20~1,30 χιλ
Και τούτο ώστε να επιτύχεις μια συμπίεση του βύσματος περί τα 1,5~2,0 χιλ που είναι απαραίτητη ώστε να ασκηθεί μια ελαφρά πίεση επι της πυρίτιδας απομακρύνοντας τον αέρα που εγκλωβίζεται ανάμεσα στα φυλλίδια της πυρίτιδας.
Αν λοιπόν εφαρμόζεις κάτι τέτοιο είναι επόμενο ότι θα έχεις πολύ καλές κατανομές αφού το μικρό βάθος ρελιού ευνοεί κάτι τέτοιο.
Εις ότι αφορά το λάκτισμα, αυτό συναρτάται απο την σχέση βάρους γόμωσης και αρχικής ταχύτητας.
"Αν δεν μπορείς να εξηγήσεις κάτι με απλά λόγια, τότε ούτε εσύ ο ίδιος το έχεις καταλάβει πολύ καλά.!!!"
Albert Einstein
Albert Einstein
- andreas constantinou
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 44
- Εγγραφή: 28 Νοέμ 2014, 01:38
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Ευχαριστω Κωνσταντινε για την επεξήγηση που μας εδωσες.
- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 384
- Εγγραφή: 07 Νοέμ 2013, 18:04
- Τοποθεσία: ΑΛΙΒΕΡΙ ΕΥΒΟΙΑΣ
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Να συμπληρώσω για το λάκτισμα ότι λαμβάνεται υπόψη και το βάρος του όπλου μας.andreas constantinou έγραψε:Ευχαριστω Κωνσταντινε για την επεξήγηση που μας εδωσες.
Ισχυει βέβαια εμπειρικά η σχέση Β=1/96 Χ Μ, όπου Β το βάρος της γόμωσης και Μ το βάρος του όπλου.
Ετσι για ένα όπλο (όχι με κινούμενα μέρη) Ο/U βάρους Μ=3.200,00 γρ. το ανεκτό βάρος γόμωσης κυμαίνεται σε Β=33 γρ περίπου.
Αυτά βέβαια ισχύουν για συμβατικές αρχικές ταχύτητες 390~420 μ/δ οπου το λάκτισμα είναι ανεκτό.
Οσο όμως οι ταχύτητες ανεβαίνουν ο κανόνας χάνει την εφαρμοστικότητα του και το λάκτισμα γίνεται πιο αισθητό και ενίοτε επώδυνο !!!
"Αν δεν μπορείς να εξηγήσεις κάτι με απλά λόγια, τότε ούτε εσύ ο ίδιος το έχεις καταλάβει πολύ καλά.!!!"
Albert Einstein
Albert Einstein
- andreas constantinou
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 44
- Εγγραφή: 28 Νοέμ 2014, 01:38
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Εισαι πολυ κατατοπιστικός.Και πάλι ευχαριστω.
- Breda Pegaso
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: 20 Ιούλ 2010, 11:31
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
φιλε κωνσταντινο οταν λες ταχυτητες απο που;
V1; V2,5?
V1; V2,5?
Η γυναίκα του Καίσαρα δεν πρέπει μόνον να είναι τίμια, αλλά και να φαίνεται τίμια.
Γάιος Ιούλιος Καίσαρ
Γάιος Ιούλιος Καίσαρ
- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 384
- Εγγραφή: 07 Νοέμ 2013, 18:04
- Τοποθεσία: ΑΛΙΒΕΡΙ ΕΥΒΟΙΑΣ
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ έγραψε:Αγαπητέ Αντρέα, ανεξάρτητα με τον τρόπο και τη μεθοδολογία που ακολουθείς κατα το κλείσιμο του φυσιγγίου θα πρέπει να έχεις υπόψη σου ότι όσο πιο λίγο ελεύθερο χώρο αφήνεις τόσο ρηχό θα πρέπει να είναι και το βάθος ρελιάσματος.andreas constantinou έγραψε:Οταν κλείνω με αστερακι , το βάθος κλεισήματος που χρησημοποιώ κυμένεται μεταξύ
9-11 mm.Βρήσκω να ειναι κανονικο το λάχτησμα και πολυ καλη η κατανομή.
Ενδεικτικά θα σου 'έλεγα ότι αφήνοντας 9 χιλ ελευθερο χώρο και με 'ένα μέσης σκληρότητας βύσμα π.χ guallandi S.G θα πρέπει να έχεις ένα βάθος ρελιού περί τα 1,20~1,30 χιλ
Και τούτο ώστε να επιτύχεις μια συμπίεση του βύσματος περί τα 1,5~2,0 χιλ που είναι απαραίτητη ώστε να ασκηθεί μια ελαφρά πίεση επι της πυρίτιδας απομακρύνοντας τον αέρα που εγκλωβίζεται ανάμεσα στα φυλλίδια της πυρίτιδας.
Αν λοιπόν εφαρμόζεις κάτι τέτοιο είναι επόμενο ότι θα έχεις πολύ καλές κατανομές αφού το μικρό βάθος ρελιού ευνοεί κάτι τέτοιο.
Εις ότι αφορά το λάκτισμα, αυτό συναρτάται απο την σχέση βάρους γόμωσης και αρχικής ταχύτητας.
"Αν δεν μπορείς να εξηγήσεις κάτι με απλά λόγια, τότε ούτε εσύ ο ίδιος το έχεις καταλάβει πολύ καλά.!!!"
Albert Einstein
Albert Einstein