ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 384
- Εγγραφή: 07 Νοέμ 2013, 18:04
- Τοποθεσία: ΑΛΙΒΕΡΙ ΕΥΒΟΙΑΣ
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Τρείς ερωτήσεις....
1. τι εννοούμε όταν λέμε συμπίεση του βύσματος και ποιο βλητικός παράγοντας επηρεάζεται.?
2. το στροφείο bn2 και το bn2 sp. τι διαφορά έχουν στην αρχιτεκτονικη τους και ποια διαφορά στο προφίλ του ρελιάσματος?
3. το βάθος ρελιάσματος στην περίπτωση χρήσης Γ σταδίου εξαρτάται απο το βάθος στροφείου?
3. οταν τα σκάγια βρίσκονται εντός του πλαστικού κυαθίου ο συντελεστής τριβής με τα τοιχώματα τόσο του δακτυλίου ξερελιάσματος όσο και με την καννη έιναι ό ίδιος με εκείνον της περίπτωσης που τα σκάγια έιναι ελευθερα και δεν περιβάλλονται απο κυάθιο? ο συντελεστής τριβής είναι ανάλογος με το εμβαδόν της επιφάνειας τριβής?
1. τι εννοούμε όταν λέμε συμπίεση του βύσματος και ποιο βλητικός παράγοντας επηρεάζεται.?
2. το στροφείο bn2 και το bn2 sp. τι διαφορά έχουν στην αρχιτεκτονικη τους και ποια διαφορά στο προφίλ του ρελιάσματος?
3. το βάθος ρελιάσματος στην περίπτωση χρήσης Γ σταδίου εξαρτάται απο το βάθος στροφείου?
3. οταν τα σκάγια βρίσκονται εντός του πλαστικού κυαθίου ο συντελεστής τριβής με τα τοιχώματα τόσο του δακτυλίου ξερελιάσματος όσο και με την καννη έιναι ό ίδιος με εκείνον της περίπτωσης που τα σκάγια έιναι ελευθερα και δεν περιβάλλονται απο κυάθιο? ο συντελεστής τριβής είναι ανάλογος με το εμβαδόν της επιφάνειας τριβής?
"Αν δεν μπορείς να εξηγήσεις κάτι με απλά λόγια, τότε ούτε εσύ ο ίδιος το έχεις καταλάβει πολύ καλά.!!!"
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 598
- Εγγραφή: 10 Δεκ 2015, 09:20
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Εγω θα περιμενω παντως για τις απαντησεις γιατι με ενδιαφερουν πολυ.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ έγραψε:Τρείς ερωτήσεις....
1. τι εννοούμε όταν λέμε συμπίεση του βύσματος και ποιο βλητικός παράγοντας επηρεάζεται.?
2. το στροφείο bn2 και το bn2 sp. τι διαφορά έχουν στην αρχιτεκτονικη τους και ποια διαφορά στο προφίλ του ρελιάσματος?
3. το βάθος ρελιάσματος στην περίπτωση χρήσης Γ σταδίου εξαρτάται απο το βάθος στροφείου?
3. οταν τα σκάγια βρίσκονται εντός του πλαστικού κυαθίου ο συντελεστής τριβής με τα τοιχώματα τόσο του δακτυλίου ξερελιάσματος όσο και με την καννη έιναι ό ίδιος με εκείνον της περίπτωσης που τα σκάγια έιναι ελευθερα και δεν περιβάλλονται απο κυάθιο? ο συντελεστής τριβής είναι ανάλογος με το εμβαδόν της επιφάνειας τριβής?
- Breda Pegaso
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: 20 Ιούλ 2010, 11:31
ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ έγραψε:Τρείς ερωτήσεις....
1. τι εννοούμε όταν λέμε συμπίεση του βύσματος και ποιο βλητικός παράγοντας επηρεάζεται.?
2. το στροφείο bn2 και το bn2 sp. τι διαφορά έχουν στην αρχιτεκτονικη τους και ποια διαφορά στο προφίλ του ρελιάσματος?
3. το βάθος ρελιάσματος στην περίπτωση χρήσης Γ σταδίου εξαρτάται απο το βάθος στροφείου?
3. οταν τα σκάγια βρίσκονται εντός του πλαστικού κυαθίου ο συντελεστής τριβής με τα τοιχώματα τόσο του δακτυλίου ξερελιάσματος όσο και με την καννη έιναι ό ίδιος με εκείνον της περίπτωσης που τα σκάγια έιναι ελευθερα και δεν περιβάλλονται απο κυάθιο? ο συντελεστής τριβής είναι ανάλογος με το εμβαδόν της επιφάνειας τριβής?
Πολυ ωραιες ερωτησεις για να μαθουμε ολοι.
Θα πω τη γνωμη μου για καποιες.
Οτι υπαρχει καποια παραπληροφορηση γενικα οσον αφορα τα εργαλεια ιδιογομοσης αλλα και για την ιδιογομωση ειναι γνωστο...και πολλεςς φορες πεφτουμε σε παγιδες και λαθος κινησεις.
Για παραδειγμα το bn2 υποτιθεται οτι ειναι το αντιστοιχο στροφειο της gaep στο στοφειο της cortini T2. Γενικα ειναι ο τυπος 2 συνισταται για γομωσεις μεσαιου βαρους σκαγιων. 32-36γρ. Επισης εχει συγκεκριμενο παχος στεφανιου που κανει αλλα και βαθος ρελιου αναλογα με το κενο που εχουν τα σκαγια απο το χειλος του καλυκα. Πχ μπορει να κανεις απο 1.3-1.9μμ.
Το bn2 special υποτιθεται εχει τα ιδια χαρακτηριστικα με το bn2 αλλα εχει αλλο εσωτερικο προφιλ και μπορει να δημιουργησει πιο βαθυ ρελι στην ιδια γομωση με το bn2. Εκει που θα κανει 1.8 το bn2 το bn2 special θα κανει 2.0-2.1μμ.
Τωρατο τριτο σταδιο μπορει να καθορησει το υψος του ρελιου ασχετα με το στροφειο αναλογα πως θα πατησει και ποσο βαθος θα επιτρεψει στο στροφειο να κανει.
Εγω ως κατοχος του cortini T3 σε γομωσεις με κενο απο 9μμ μεχρι 12.5μμ εκανα βαθος ρελιου απο 1,2-3 μεχρι 1.9μμ-2μμ το πολλυ.
Ολα αυτα με τα εξης σταδια
Μιση χαραξη-κωνικη-τριτο σταδιο - ρελιασμα.
Εγω ειμαι ικανοποιημενος και ουτε αρεσκουμε σε πολυ μεγαλο βαθος ρελιου.
Αν και σε καποιες γομωσεις οπως βλεπουμε και σε καποια εργοστασιακα υπαρχουν βαθη 2.2+μμ. Οκ. Μιλαμε για επαγγελματικες μηχανες και εργαλεια.
Ερωτηση Κωνσταντινο.
Ποτε και σε ποιες γομωσεις χρειαζεται μεγαλο βαθος ρελιου ας πουμε 2.2μμ;;;
Προσφατα πληροφορηθηκα απο ενα φιλο οτι με το 4ο σταδιο(πατημα) μπορεις να ρυθμισεις το βαθος ρελιου ανεξαρτητως στροφειου.
Δηλαδη εγω με το Τ3 ας πουμε που μεχρι τωρα φτανω το πολυ 2μμ με εκεινο τον τροπο να κανω 2.2....
Αναμενω σχολια...
Η γυναίκα του Καίσαρα δεν πρέπει μόνον να είναι τίμια, αλλά και να φαίνεται τίμια.
Γάιος Ιούλιος Καίσαρ
Γάιος Ιούλιος Καίσαρ
-
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 598
- Εγγραφή: 10 Δεκ 2015, 09:20
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Φιλε Κωνσταντινο σε χαιρετω.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ έγραψε:Τρείς ερωτήσεις....
1. τι εννοούμε όταν λέμε συμπίεση του βύσματος και ποιο βλητικός παράγοντας επηρεάζεται.?
2. το στροφείο bn2 και το bn2 sp. τι διαφορά έχουν στην αρχιτεκτονικη τους και ποια διαφορά στο προφίλ του ρελιάσματος?
3. το βάθος ρελιάσματος στην περίπτωση χρήσης Γ σταδίου εξαρτάται απο το βάθος στροφείου?
3. οταν τα σκάγια βρίσκονται εντός του πλαστικού κυαθίου ο συντελεστής τριβής με τα τοιχώματα τόσο του δακτυλίου ξερελιάσματος όσο και με την καννη έιναι ό ίδιος με εκείνον της περίπτωσης που τα σκάγια έιναι ελευθερα και δεν περιβάλλονται απο κυάθιο? ο συντελεστής τριβής είναι ανάλογος με το εμβαδόν της επιφάνειας τριβής?
Επειδη τα ερωτηματα σου δεν βλεπω να τα αναλυει κανεις θα σε παρακαλασουσα να μας τα απαντησεις εσυ γιατι ηερουμε ολοι οτι τα γνωριζεις απλα τα εθεσες ως προβλιματισμο για μας. Οπως και το ερωτημα του breda για το ποτε θεωρειτε πρεπων να κλεινουμε σε βαθος ρελιου στα 2.3-4χλ και ποτε στα ελαχιστα.
Επισης θα ηθελα να ρωτησω και τα εξης.
Ποια θεωρουνται σκληρα και ποια μαλακα βυσματα?
Καθε εταιρεια εχει και τα σκληρα της και τα μαλακα της ή της α εταιρειας ειναι ποιο σκληρα ή μαλακα απο αλλες?
Ο rex με τον spark ποια διαφορα εχουν στην σκληροτητα τους? Γιατι σε μια συνομιλια που ειχα με τον breda για το σεταπ του με την 206sv στα 24γρ με t2 27 τον συμβουλεψες να δουλεψει τον rex γιατι δουλευει καλυτερα με την 206 sv ενω ο αντρεας στο δικο μου ιδιο σετ απ αλλα με spark με συμβουλεψε να δουλεψω ενα πιο μαλακο βυσμα γιατι δουλευει καλυτερα με την sv.(χωρις παρεξηγηση απο τον αντρεα και παντα φιλικα).
Με τρεις καλυκες που διαθετω ο τ2 ηταν υπερβολικα ψηλος. Ο σπαρκ ταιριαζε στους 2. Ο sg25 ηταν ψηλος σε ολους και ο sg22 τα σκαγια ηταν πιο κατω απο τα χειλη του. Με τους z2m δεν δοκιμασα στα 24γρ. Απολογουμαι αν σε κουραζω με ολα αυτα και μπορει να ειμαι ο νεοτερος σε ολα αλλα πιστευω οτι ειναι αρκετοι αυτοι που θα εχουν καποια απο τα πιο πανω ερωτημα.
Θα περιμενω τις απαντησεις σου και οχι μονο απο εσενα αλλα απο οποιον μπορει να βοηθησει.
Ευχαριστω εκ τον προτερων
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Χάρη μου,
Προσωπικά ειμαι της άποψης οτι αναλόγως πυρίτιδας πρέπει να επιλέχουμε και το βύσμα μας και εννοώ αναλόγως της προοδευτικότητας της, να μπαίνει και ανάλογης σκληρότητας βύσμα, δεν είναι κανόνας αλλά έτσι βοηθούμε την πυρίτιδα να λειτουργήσει στα ανώτερα της επίπεδα. Είναι περίπου το ίδιο με την επιλογή καψουλιού, δλδ δυνατά καψούλια για γρηγορες πυρίτιδες και ελαφριά για τις προοδευτικές.
Για να κατανοήσεις την σκληρότητα των βυσμάτων, πιάσε βύσματα και με την βοήθεια μιας οικιακής ζυγαριάς, άσκησε μια στατική πίεση των 3-4 κιλών, έτσι θα δείς τις ανοχές των βυσμάτων και θα δεθς και την διαφορά μετατόπησης μεταξύ σκληρών και μαλακών.!!
Στα ερωτήματα του Κώστα θα απαντήσω και το αφήνω πάνω του για την όποια τυχών διόρθωση.
Ο κυριότερος λόγος που ασκούμε αυτα τα 3-4 κιλά στατικής πίεσης στο βύσμα κατα την συναρμολόγηση ενός φυσιγγίου, είναι για να αφαιρέσουμε το όποιο κενό και τον όποιο αέρα μεταξύ αυτού και της πυρίτιδας, σε αντίθετη περίπτωση δλδ το κενό μεταξύ τους θα αποφέρει το φαινόμενο της θραυστικότητας της κάνης που θα έχει ως αποτέλεσμα την πλήρη καταστροφή της κάνης αλλά και του τυχών σοβαρού τραυματισμού του χειριστή. Κατα δεύτερον, το αμορτησέρ είναι αυτό που θα κρατήσει τους χρόνους των αναπτυσσόμενων πιέσεων σε σωστά επίπεδα, όχι το Peak αλλά τους χρόνους. Σε αντίθετη περίπτωση είναι σαν να γεμίζουμε steel με βύσμα χωρίς αμορτισέρ οπου εκεί έχουμε με το καλημέρα +150bar. Η ομαλή αυτή μετάβαση θα έχει αντίκτυπο απο την ταχύτητα μέχρι και τις παραμορφώσεις των σκαγιών.
Κατα την σωστή χρήση Γ' σταδίου, το βάθος του στροφέιου δεν είναι σε θέση να επιρεάσει το αποτέλεσμα στο προφίλ, παρα μόνο στην περιπτωση που θα θέλαμε ενα πολύ ριχό και λεπτό στεφάνι και θα πρέπει να χρησημοποιήσουμε ενα ανάλογο στροφείο για να μην μας επιρεάσει τις πτυχές.
Μεταξύ δύο γομώσεων με ελεύθερα σκάγια και με σκάγια εντός κυαθίου, ο συντελεστής τριβής δεν είναι ο ίδιος και είναι αυξημένος στην περίπτωση των ελεύθερων σκαγιών, δεδομένο πως αυτή η τριβή είναι ανάλογη του μεγέθους των σκαγιών, δλδ όσο πιο μικρά τα σκάγια τοσο περισσότερες οι ακτινικές τριβές και θα πρέπει υπο κανονικές συνθήκες οσο κατεβαίνουμε σε πάχος σκαγιών, να μειώνουμε και ελάχιστα τη γόμωση της πυρίτιδας, επ' αυτού έχει πίνακα ο Gualandi οπου με κέντρο το Νο7 νομίζω, διαφοροποιεί το βάρος της πυρίτιδας αναλόγως πάχους σκαγιών.!!!
Για το BN2....ιδέαν δεν έχω...!!!!
Προσωπικά ειμαι της άποψης οτι αναλόγως πυρίτιδας πρέπει να επιλέχουμε και το βύσμα μας και εννοώ αναλόγως της προοδευτικότητας της, να μπαίνει και ανάλογης σκληρότητας βύσμα, δεν είναι κανόνας αλλά έτσι βοηθούμε την πυρίτιδα να λειτουργήσει στα ανώτερα της επίπεδα. Είναι περίπου το ίδιο με την επιλογή καψουλιού, δλδ δυνατά καψούλια για γρηγορες πυρίτιδες και ελαφριά για τις προοδευτικές.
Για να κατανοήσεις την σκληρότητα των βυσμάτων, πιάσε βύσματα και με την βοήθεια μιας οικιακής ζυγαριάς, άσκησε μια στατική πίεση των 3-4 κιλών, έτσι θα δείς τις ανοχές των βυσμάτων και θα δεθς και την διαφορά μετατόπησης μεταξύ σκληρών και μαλακών.!!
Στα ερωτήματα του Κώστα θα απαντήσω και το αφήνω πάνω του για την όποια τυχών διόρθωση.
Ο κυριότερος λόγος που ασκούμε αυτα τα 3-4 κιλά στατικής πίεσης στο βύσμα κατα την συναρμολόγηση ενός φυσιγγίου, είναι για να αφαιρέσουμε το όποιο κενό και τον όποιο αέρα μεταξύ αυτού και της πυρίτιδας, σε αντίθετη περίπτωση δλδ το κενό μεταξύ τους θα αποφέρει το φαινόμενο της θραυστικότητας της κάνης που θα έχει ως αποτέλεσμα την πλήρη καταστροφή της κάνης αλλά και του τυχών σοβαρού τραυματισμού του χειριστή. Κατα δεύτερον, το αμορτησέρ είναι αυτό που θα κρατήσει τους χρόνους των αναπτυσσόμενων πιέσεων σε σωστά επίπεδα, όχι το Peak αλλά τους χρόνους. Σε αντίθετη περίπτωση είναι σαν να γεμίζουμε steel με βύσμα χωρίς αμορτισέρ οπου εκεί έχουμε με το καλημέρα +150bar. Η ομαλή αυτή μετάβαση θα έχει αντίκτυπο απο την ταχύτητα μέχρι και τις παραμορφώσεις των σκαγιών.
Κατα την σωστή χρήση Γ' σταδίου, το βάθος του στροφέιου δεν είναι σε θέση να επιρεάσει το αποτέλεσμα στο προφίλ, παρα μόνο στην περιπτωση που θα θέλαμε ενα πολύ ριχό και λεπτό στεφάνι και θα πρέπει να χρησημοποιήσουμε ενα ανάλογο στροφείο για να μην μας επιρεάσει τις πτυχές.
Μεταξύ δύο γομώσεων με ελεύθερα σκάγια και με σκάγια εντός κυαθίου, ο συντελεστής τριβής δεν είναι ο ίδιος και είναι αυξημένος στην περίπτωση των ελεύθερων σκαγιών, δεδομένο πως αυτή η τριβή είναι ανάλογη του μεγέθους των σκαγιών, δλδ όσο πιο μικρά τα σκάγια τοσο περισσότερες οι ακτινικές τριβές και θα πρέπει υπο κανονικές συνθήκες οσο κατεβαίνουμε σε πάχος σκαγιών, να μειώνουμε και ελάχιστα τη γόμωση της πυρίτιδας, επ' αυτού έχει πίνακα ο Gualandi οπου με κέντρο το Νο7 νομίζω, διαφοροποιεί το βάρος της πυρίτιδας αναλόγως πάχους σκαγιών.!!!
Για το BN2....ιδέαν δεν έχω...!!!!
-
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 598
- Εγγραφή: 10 Δεκ 2015, 09:20
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Δηλαδη Αντρεα οσο πιο γρηγορη ειναι η πυριτιδα τοσο πιο μαλακο πρεπει να ειναι το βυσμα? Πχ στα πολλα γρ με πυριτιδες αργες θα παεις σε πιο σκληρα βυσματα? Και επειδη τον rex δεν τον εχω για να τον συγκρινω ξερεις αν ειναι πιο μαλακος απο τον σπαρκ? Και ποιο ειναι αυτο το πιο μαλακο βυσμα κατα την αποψη σου σε συγκριση με τον σπαρκ που ταιριαζει μαζι του για το ιδιο σετ απ? Διοτι καταλαβαινεις ειναι δυσκολο να παεις τωρα να αγορασεις ολα τα βυσματα που υπαρχουν παρολο που προχτες πηρα σχεδον ολη τη σειρα z2m πλυν του 15 αλλα και του 24 που ηταν ελληψη και sg, σπαρκ,vzero,piston skeet και τ2.andreas78 έγραψε:Χάρη μου,
Προσωπικά ειμαι της άποψης οτι αναλόγως πυρίτιδας πρέπει να επιλέχουμε και το βύσμα μας και εννοώ αναλόγως της προοδευτικότητας της, να μπαίνει και ανάλογης σκληρότητας βύσμα, δεν είναι κανόνας αλλά έτσι βοηθούμε την πυρίτιδα να λειτουργήσει στα ανώτερα της επίπεδα. Είναι περίπου το ίδιο με την επιλογή καψουλιού, δλδ δυνατά καψούλια για γρηγορες πυρίτιδες και ελαφριά για τις προοδευτικές.
Για να κατανοήσεις την σκληρότητα των βυσμάτων, πιάσε βύσματα και με την βοήθεια μιας οικιακής ζυγαριάς, άσκησε μια στατική πίεση των 3-4 κιλών, έτσι θα δείς τις ανοχές των βυσμάτων και θα δεθς και την διαφορά μετατόπησης μεταξύ σκληρών και μαλακών.!!
Στα ερωτήματα του Κώστα θα απαντήσω και το αφήνω πάνω του για την όποια τυχών διόρθωση.
Ο κυριότερος λόγος που ασκούμε αυτα τα 3-4 κιλά στατικής πίεσης στο βύσμα κατα την συναρμολόγηση ενός φυσιγγίου, είναι για να αφαιρέσουμε το όποιο κενό και τον όποιο αέρα μεταξύ αυτού και της πυρίτιδας, σε αντίθετη περίπτωση δλδ το κενό μεταξύ τους θα αποφέρει το φαινόμενο της θραυστικότητας της κάνης που θα έχει ως αποτέλεσμα την πλήρη καταστροφή της κάνης αλλά και του τυχών σοβαρού τραυματισμού του χειριστή. Κατα δεύτερον, το αμορτησέρ είναι αυτό που θα κρατήσει τους χρόνους των αναπτυσσόμενων πιέσεων σε σωστά επίπεδα, όχι το Peak αλλά τους χρόνους. Σε αντίθετη περίπτωση είναι σαν να γεμίζουμε steel με βύσμα χωρίς αμορτισέρ οπου εκεί έχουμε με το καλημέρα +150bar. Η ομαλή αυτή μετάβαση θα έχει αντίκτυπο απο την ταχύτητα μέχρι και τις παραμορφώσεις των σκαγιών.
Κατα την σωστή χρήση Γ' σταδίου, το βάθος του στροφέιου δεν είναι σε θέση να επιρεάσει το αποτέλεσμα στο προφίλ, παρα μόνο στην περιπτωση που θα θέλαμε ενα πολύ ριχό και λεπτό στεφάνι και θα πρέπει να χρησημοποιήσουμε ενα ανάλογο στροφείο για να μην μας επιρεάσει τις πτυχές.
Μεταξύ δύο γομώσεων με ελεύθερα σκάγια και με σκάγια εντός κυαθίου, ο συντελεστής τριβής δεν είναι ο ίδιος και είναι αυξημένος στην περίπτωση των ελεύθερων σκαγιών, δεδομένο πως αυτή η τριβή είναι ανάλογη του μεγέθους των σκαγιών, δλδ όσο πιο μικρά τα σκάγια τοσο περισσότερες οι ακτινικές τριβές και θα πρέπει υπο κανονικές συνθήκες οσο κατεβαίνουμε σε πάχος σκαγιών, να μειώνουμε και ελάχιστα τη γόμωση της πυρίτιδας, επ' αυτού έχει πίνακα ο Gualandi οπου με κέντρο το Νο7 νομίζω, διαφοροποιεί το βάρος της πυρίτιδας αναλόγως πάχους σκαγιών.!!!
Για το BN2....ιδέαν δεν έχω...!!!!
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Χαχαχαχχαχαχα.......θα γίνεις μεταπωλητής...
Για τα παραδέιγματα που έδωσες με τα βύσματα, προσωπικά έτσι προσπαθώ να λειτουργώ.
Ο Rex, μόνο καο μόνο βλέποντας τον ειναι φανερό οτι είναι πιο μαλακός απο τον spark και ο λπγος που τον πρότεινε ο Κώστας είναι κυρίος για την σωστή ογκομετρία που έχει σε σχέση με τον Τ2.
Ακόμα και ο Bossi ειναι πιο μαλακός και αν και ειναι 28άρης έχει με την SV στο 1,25γρ., περίπου 10,5χιλ., ελεύθερου χώρου στα 24γρ Νο8-9 και σε κάλυκα Fiochi....


Για τα παραδέιγματα που έδωσες με τα βύσματα, προσωπικά έτσι προσπαθώ να λειτουργώ.
Ο Rex, μόνο καο μόνο βλέποντας τον ειναι φανερό οτι είναι πιο μαλακός απο τον spark και ο λπγος που τον πρότεινε ο Κώστας είναι κυρίος για την σωστή ογκομετρία που έχει σε σχέση με τον Τ2.
Ακόμα και ο Bossi ειναι πιο μαλακός και αν και ειναι 28άρης έχει με την SV στο 1,25γρ., περίπου 10,5χιλ., ελεύθερου χώρου στα 24γρ Νο8-9 και σε κάλυκα Fiochi....

-
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 598
- Εγγραφή: 10 Δεκ 2015, 09:20
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Οχι ρε εσυ και μεταπωλητης. Χαχα. Πηρα απο 100 κομματια απλα για να εχω στις δοκιμες να ξερω ποιος τεριαζει και που. Και την τυχη μου μεσα οι 2 που ηθελα διακαως ηταν ελληψη. Ρεξ και z2m 24 και πηρα στην θεση του τον diamante 24. Φαινεται σκληρος ομωςandreas78 έγραψε:Χαχαχαχχαχαχα.......θα γίνεις μεταπωλητής...![]()
![]()
Για τα παραδέιγματα που έδωσες με τα βύσματα, προσωπικά έτσι προσπαθώ να λειτουργώ.
Ο Rex, μόνο καο μόνο βλέποντας τον ειναι φανερό οτι είναι πιο μαλακός απο τον spark και ο λπγος που τον πρότεινε ο Κώστας είναι κυρίος για την σωστή ογκομετρία που έχει σε σχέση με τον Τ2.
Ακόμα και ο Bossi ειναι πιο μαλακός και αν και ειναι 28άρης έχει με την SV στο 1,25γρ., περίπου 10,5χιλ., ελεύθερου χώρου στα 24γρ Νο8-9 και σε κάλυκα Fiochi....
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Ο B&P Diamante, ειναι ιδιότροπο βύσμα, θέλει πολύ μικρού όγκου πυρίτιδα ή στρογγυλό ρέλι στα 32γρ., περίπου..!!!!
-
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 598
- Εγγραφή: 10 Δεκ 2015, 09:20
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Με την gm3 πχ δουλευει?andreas78 έγραψε:Ο B&P Diamante, ειναι ιδιότροπο βύσμα, θέλει πολύ μικρού όγκου πυρίτιδα ή στρογγυλό ρέλι στα 32γρ., περίπου..!!!!