Όλα καλά και όλα ωραία.
Ο Άγγλος THOMAS GOUGH έκανε τις μελέτες του με φυσίγγια Eley.
Δεν αναφέρει όμως πουθενά το υψόμετρο, την υγρασία, την θερμοκρασία, εάν τα φυσίγγια είχαν μέσα σκάγια φτιαγμένα από μόλυβδο, ατσάλι, νίκελ, χαλκό ή ήταν επιχρισωμένα κλπ. Κυρίως και πάνω από όλα δεν αναφέρει εάν το όπλο με το οποίο έκανε δοκιμές σκοτώνει ή δεν σκοτώνει, το μήκος καννών, το τσοκ, τους αυλούς, εάν του καθόταν το όπλο κλπ. κλπ.
Κάπως έτσι θα καταλήξει αυτή η συζήτηση...
Σ.
PINAKAS ENERGIA KROUSIS SKAGION
- virtualgreek
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 1282
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2010, 16:33
Re: PINAKAS ENERGIA KROUSIS SKAGION
Πρώτα από όλα πρέπει να είστε Κύριοι στο βουνό, και μετά κυνηγοί...
- SOLON-FAIR ΤΕΑΜ
- Δημοσιεύσεις: 3472
- Εγγραφή: 24 Οκτ 2011, 14:21
Re: PINAKAS ENERGIA KROUSIS SKAGION
ΑΓΑΠΗΤΕ ΛΕΥΚΙΕ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ....ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΙ.......ΣΙΓΟΥΡΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΚΟΠΟΣ...ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ!!!
ΤΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΥΣΙΓΓΙ ΜΕ ΑΡΧΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 400m/s Η 410m/s Η 390m/s....ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΙΝΑΚΑ....ΝΟΟΥΜΕΝΟΥ ΟΜΩΣ...ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΙΠΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ....ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΦΥΣΙΓΓΙΑ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΑΡΧΙΚΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ....ΔΗΛΑΔΗ ΤΩΝ 380-430m/s!
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΟΜΩΣ..ΕΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΣΩΣΤΑ ΒΕΒΑΙΑ....ΣΤΑ 25Μ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ 325m/s-340m/s....ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΥΣΙΓΓΙ(ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ) ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΝΟΥΣΑ ΣΤΑ 25Μ ΤΕΤΟΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ.....ΚΑΙ ΕΓΩ ΒΕΒΑΙΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΟΙ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 16,5Μ ΗΤΑΝ ΜΕ ΑΡΧΙΚΗ 415m/s-445m/s....ΣΤΑ 290m/s-325m/s....... ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΕΝΑ ΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ!!!!
FIOCCHI BLUE x32 - Cheddite T2-12/70-CX2000 - 1.55x30gr/N.8 - Gialandi Piston Skeet 23 - * - 57.80mm
- PMax 609 bar - V1 416 m/s - V2.5 400 m/s - V16.5 290 m/s - TC 3051 usec
- PMax 626 bar - V1 411 m/s - V2.5 388 m/s - V16.5 287 m/s - TC 3087 usec
- PMax 632 bar - V1 413 m/s - V2.5 390 m/s - V16.5 312 m/s - TC 3107 usec
- PMax 637 bar - V1 411 m/s - V2.5 387 m/s - V16.5 285 m/s - TC 3074 usec
- PMax 644 bar - V1 413 m/s - V2.5 390 m/s - V16.5 282 m/s - TC 3048 usec
FIOCCHI BLUE x32 - Fiocchi Evo T1-12/70-CX2000 - 1.65x32.7gr/N.8 Επινικελωμένα - B&P Diamant 18 + Φελλός + Χαρτάκι - * - 57.90mm
- PMax 723 bar - V1 415 m/s - V2.5 392 m/s - V16.5 288 m/s - TC 2951 usec
- PMax 745 bar - V1 418 m/s - V2.5 397 m/s - V16.5 296 m/s - TC 2906 usec
- PMax 752 bar - V1 417 m/s - V2.5 394 m/s - V16.5 289 m/s - TC 2934 usec
- PMax 756 bar - V1 418 m/s - V2.5 395 m/s - V16.5 287 m/s - TC 2940 usec
- PMax 765 bar - V1 421 m/s - V2.5 399 m/s - V16.5 290 m/s - TC 2880 usec
MG2 - Fiocchi 12/70-616 - 2.00x36gr/N.6 - B&P Z2M-18 - * - 58.00mm
- PMax 695 bar - V1 424 m/s - V2.5 400 m/s - V16.5 316 m/s - TC 3165 usec
- PMax 750 bar - V1 425 m/s - V2.5 401 m/s - V16.5 313 m/s - TC 3077 usec
- PMax 754 bar - V1 423 m/s - V2.5 409 m/s - V16.5 318 m/s - TC 3078 usec
- PMax 795 bar - V1 428 m/s - V2.5 403 m/s - V16.5 318 m/s - TC 2952 usec
- PMax 860 bar - V1 435 m/s - V2.5 410 m/s - V16.5 325 m/s - TC 2792 usec
MG2 - Fiocchi Evo 12/70-CX2000 - 2.13x36gr/N.6 - Cheddite Drago 17 - * - 58.00mm
- PMax 722 bar - V1 438 m/s - V2.5 413 m/s - V16.5 324 m/s - TC 3063 usec
- PMax 779 bar - V1 443 m/s - V2.5 423 m/s - V16.5 323 m/s - TC 2942 usec
- PMax 806 bar - V1 443 m/s - V2.5 418 m/s - V16.5 315 m/s - TC 2919 usec
- PMax 811 bar - V1 447 m/s - V2.5 421 m/s - V16.5 323 m/s - TC 2901 usec
- PMax 860 bar - V1 450 m/s - V2.5 430 m/s - V16.5 331 m/s - TC 2805 usec
MG2 - Nobel Sport T5-12/70-688 - 2.15x36.5gr/N.6 - Gualandi SuperG 22 - O - 63.50mm
- PMax 761 bar - V1 431 m/s - V2.5 418 m/s - V16.5 317 m/s - TC 3249 usec
- PMax 766 bar - V1 429 m/s - V2.5 418 m/s - V16.5 323 m/s - TC 3348 usec
- PMax 766 bar - V1 427 m/s - V2.5 418 m/s - V16.5 330 m/s - TC 3215 usec
- PMax 772 bar - V1 427 m/s - V2.5 410 m/s - V16.5 327 m/s - TC 3303 usec
- PMax 775 bar - V1 431 m/s - V2.5 414 m/s - V16.5 319 m/s - TC 3071 usec
ΤΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΥΣΙΓΓΙ ΜΕ ΑΡΧΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 400m/s Η 410m/s Η 390m/s....ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΙΝΑΚΑ....ΝΟΟΥΜΕΝΟΥ ΟΜΩΣ...ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΙΠΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ....ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΦΥΣΙΓΓΙΑ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΑΡΧΙΚΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ....ΔΗΛΑΔΗ ΤΩΝ 380-430m/s!
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΟΜΩΣ..ΕΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΣΩΣΤΑ ΒΕΒΑΙΑ....ΣΤΑ 25Μ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ 325m/s-340m/s....ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΥΣΙΓΓΙ(ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ) ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΝΟΥΣΑ ΣΤΑ 25Μ ΤΕΤΟΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ.....ΚΑΙ ΕΓΩ ΒΕΒΑΙΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΟΙ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 16,5Μ ΗΤΑΝ ΜΕ ΑΡΧΙΚΗ 415m/s-445m/s....ΣΤΑ 290m/s-325m/s....... ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΕΝΑ ΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ!!!!
FIOCCHI BLUE x32 - Cheddite T2-12/70-CX2000 - 1.55x30gr/N.8 - Gialandi Piston Skeet 23 - * - 57.80mm
- PMax 609 bar - V1 416 m/s - V2.5 400 m/s - V16.5 290 m/s - TC 3051 usec
- PMax 626 bar - V1 411 m/s - V2.5 388 m/s - V16.5 287 m/s - TC 3087 usec
- PMax 632 bar - V1 413 m/s - V2.5 390 m/s - V16.5 312 m/s - TC 3107 usec
- PMax 637 bar - V1 411 m/s - V2.5 387 m/s - V16.5 285 m/s - TC 3074 usec
- PMax 644 bar - V1 413 m/s - V2.5 390 m/s - V16.5 282 m/s - TC 3048 usec
FIOCCHI BLUE x32 - Fiocchi Evo T1-12/70-CX2000 - 1.65x32.7gr/N.8 Επινικελωμένα - B&P Diamant 18 + Φελλός + Χαρτάκι - * - 57.90mm
- PMax 723 bar - V1 415 m/s - V2.5 392 m/s - V16.5 288 m/s - TC 2951 usec
- PMax 745 bar - V1 418 m/s - V2.5 397 m/s - V16.5 296 m/s - TC 2906 usec
- PMax 752 bar - V1 417 m/s - V2.5 394 m/s - V16.5 289 m/s - TC 2934 usec
- PMax 756 bar - V1 418 m/s - V2.5 395 m/s - V16.5 287 m/s - TC 2940 usec
- PMax 765 bar - V1 421 m/s - V2.5 399 m/s - V16.5 290 m/s - TC 2880 usec
MG2 - Fiocchi 12/70-616 - 2.00x36gr/N.6 - B&P Z2M-18 - * - 58.00mm
- PMax 695 bar - V1 424 m/s - V2.5 400 m/s - V16.5 316 m/s - TC 3165 usec
- PMax 750 bar - V1 425 m/s - V2.5 401 m/s - V16.5 313 m/s - TC 3077 usec
- PMax 754 bar - V1 423 m/s - V2.5 409 m/s - V16.5 318 m/s - TC 3078 usec
- PMax 795 bar - V1 428 m/s - V2.5 403 m/s - V16.5 318 m/s - TC 2952 usec
- PMax 860 bar - V1 435 m/s - V2.5 410 m/s - V16.5 325 m/s - TC 2792 usec
MG2 - Fiocchi Evo 12/70-CX2000 - 2.13x36gr/N.6 - Cheddite Drago 17 - * - 58.00mm
- PMax 722 bar - V1 438 m/s - V2.5 413 m/s - V16.5 324 m/s - TC 3063 usec
- PMax 779 bar - V1 443 m/s - V2.5 423 m/s - V16.5 323 m/s - TC 2942 usec
- PMax 806 bar - V1 443 m/s - V2.5 418 m/s - V16.5 315 m/s - TC 2919 usec
- PMax 811 bar - V1 447 m/s - V2.5 421 m/s - V16.5 323 m/s - TC 2901 usec
- PMax 860 bar - V1 450 m/s - V2.5 430 m/s - V16.5 331 m/s - TC 2805 usec
MG2 - Nobel Sport T5-12/70-688 - 2.15x36.5gr/N.6 - Gualandi SuperG 22 - O - 63.50mm
- PMax 761 bar - V1 431 m/s - V2.5 418 m/s - V16.5 317 m/s - TC 3249 usec
- PMax 766 bar - V1 429 m/s - V2.5 418 m/s - V16.5 323 m/s - TC 3348 usec
- PMax 766 bar - V1 427 m/s - V2.5 418 m/s - V16.5 330 m/s - TC 3215 usec
- PMax 772 bar - V1 427 m/s - V2.5 410 m/s - V16.5 327 m/s - TC 3303 usec
- PMax 775 bar - V1 431 m/s - V2.5 414 m/s - V16.5 319 m/s - TC 3071 usec
ΠΕΡΠΑΤΩ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΤΩΡΑ.....ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΩ ΑΥΡΙΟ!!!
ΑΝ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΖΩΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΥΝΗΓΙ,ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΤΥΧΗΣ!!!
ΑΝ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΖΩΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΥΝΗΓΙ,ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΤΥΧΗΣ!!!
-
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 733
- Εγγραφή: 03 Ιούλ 2011, 20:20
Re: PINAKAS ENERGIA KROUSIS SKAGION
ΣΩΣΤΑ ΦΙΛΕ ...ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΛΟΤΗΤΑ .....ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ....ΧΑΝΟΜΑΣΤΕvirtualgreek έγραψε:Όλα καλά και όλα ωραία.
Ο Άγγλος THOMAS GOUGH έκανε τις μελέτες του με φυσίγγια Eley.
Δεν αναφέρει όμως πουθενά το υψόμετρο, την υγρασία, την θερμοκρασία, εάν τα φυσίγγια είχαν μέσα σκάγια φτιαγμένα από μόλυβδο, ατσάλι, νίκελ, χαλκό ή ήταν επιχρισωμένα κλπ. Κυρίως και πάνω από όλα δεν αναφέρει εάν το όπλο με το οποίο έκανε δοκιμές σκοτώνει ή δεν σκοτώνει, το μήκος καννών, το τσοκ, τους αυλούς, εάν του καθόταν το όπλο κλπ. κλπ.
Κάπως έτσι θα καταλήξει αυτή η συζήτηση...
Σ.
Re: PINAKAS ENERGIA KROUSIS SKAGION
Καλό θα ήταν όλοι μας όταν διαβάζουμε κάτι ή θέλουμε να είμαστε μελετημένοι , να κατανοούμε πάνω από όλα αυτά που διαβάζουμε, ειδικά δε αν θέλουμε να τα «διδάξουμε» σε άλλους.!!!!
Οι πίνακες ανήκουν και οι δύο στον Gough και αφορούν αποκλειστικά και μόνο τα μάλλινα λατρευτά φυσίγγια της ELLEY, που την εποχή εκείνη είχαν περί τα 350m/s μάξιμουμ αρχικές ταχύτητες.!!!
Νο6 (1,94 grains)
K.E. = ½m•u² ÷ gravity • grains in pounds
V0. 325m/s (1065ft/s)
30 γυάρδες = 1065 • 64,5 ÷ 100 = ∞ 687ft/s
K.E.= (0.5•1.94)•687² ÷ 224000
KE= 2.04 lb ft = 0.28kgf m
40 γυάρδες = 1065 • 54,5 ÷ 100 = ∞ 580ft/s
K.E.= (0.5•1.94)•580² ÷ 224000
KE= 1,45 lb ft = 0.20kgf m
V0. 415 (1360FT/S)
30 γυάρδες = 1360 • 64,5 ÷ 100 = ∞ 877ft/s
K.E.= (0.5•1.94)•877² ÷ 224000
KE= 3.33 lb ft = 0.46kgf m
40 γυάρδες = 1360 • 54,5 ÷ 100 = ∞ 741ft/s
K.E.= (0.5•1.94)•741² ÷ 224000
KE= 2,37 lb ft = 0.32kgf m
Καλή μελέτη.!!!!
Οι πίνακες ανήκουν και οι δύο στον Gough και αφορούν αποκλειστικά και μόνο τα μάλλινα λατρευτά φυσίγγια της ELLEY, που την εποχή εκείνη είχαν περί τα 350m/s μάξιμουμ αρχικές ταχύτητες.!!!
Νο6 (1,94 grains)
K.E. = ½m•u² ÷ gravity • grains in pounds
V0. 325m/s (1065ft/s)
30 γυάρδες = 1065 • 64,5 ÷ 100 = ∞ 687ft/s
K.E.= (0.5•1.94)•687² ÷ 224000
KE= 2.04 lb ft = 0.28kgf m
40 γυάρδες = 1065 • 54,5 ÷ 100 = ∞ 580ft/s
K.E.= (0.5•1.94)•580² ÷ 224000
KE= 1,45 lb ft = 0.20kgf m
V0. 415 (1360FT/S)
30 γυάρδες = 1360 • 64,5 ÷ 100 = ∞ 877ft/s
K.E.= (0.5•1.94)•877² ÷ 224000
KE= 3.33 lb ft = 0.46kgf m
40 γυάρδες = 1360 • 54,5 ÷ 100 = ∞ 741ft/s
K.E.= (0.5•1.94)•741² ÷ 224000
KE= 2,37 lb ft = 0.32kgf m
Καλή μελέτη.!!!!
-
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 733
- Εγγραφή: 03 Ιούλ 2011, 20:20
Re: PINAKAS ENERGIA KROUSIS SKAGION
Φίλε Ανδρέα δεν διαφονώ με αυτά , αλλα αυτα δεν ειναι κατανοητά για τον μέσο κυνηγό , και αν θέλεις να βοηθησεις στη κατανόηση του θέματος, φτιάξε ένα απλό πίνακα για να δουμε και να κατανοησουμε τις διαφορές της παλιάς με τη νέα σχολή. Δεν ειναι ανάγκει να κανεις για ολες τις αποστάσεις κανε το για τα 35μ με διάφορα νο σκαγιών. ΘΑ ΑΝΑΜΕΝΩ......ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ.
Re: PINAKAS ENERGIA KROUSIS SKAGION
Λεύκιε μου, δεν υπάρχει παλαιά και νέα σχολή, υπάρχει απο την μια μεριά το σύγχρονο εργοστασιακό φυσιγγιο με 400-415m/s αρχικές......και απο την άλλη το γνωστό μάλλινο της Eley με 325-340m/s...!!!
Δεν υπάρχουν άλλοι κανόνες για τοτε σε σχέση με το σήμερα, θα μπορούσες να βάλεις άλλους πίνακες με παρόμοια στοιχεία, αλλα να ανταποκρίνεται η ενέργεια και η στιγμιαία ταχύτητα με τα σύγχρονα δεδομένα. Υπήρχαν και τοτε φυσίγγια με 400-415m/s...ακομη και με μεγαλύτερες ταχύτητες.
Η ενέργεια ειναι άμεσα συνδεδεμένη με την δεδομένη στιγμιαία ταχύτητα σε συνάρτηση με την μάζα, βάρος του σκαγιού, για αυτό το λογο η ενέργεια που ανφερεται στον πίνακα αυτό δεν ανταποκρίνεται με το τώρα.!!!!!
Δεν υπάρχουν άλλοι κανόνες για τοτε σε σχέση με το σήμερα, θα μπορούσες να βάλεις άλλους πίνακες με παρόμοια στοιχεία, αλλα να ανταποκρίνεται η ενέργεια και η στιγμιαία ταχύτητα με τα σύγχρονα δεδομένα. Υπήρχαν και τοτε φυσίγγια με 400-415m/s...ακομη και με μεγαλύτερες ταχύτητες.
Η ενέργεια ειναι άμεσα συνδεδεμένη με την δεδομένη στιγμιαία ταχύτητα σε συνάρτηση με την μάζα, βάρος του σκαγιού, για αυτό το λογο η ενέργεια που ανφερεται στον πίνακα αυτό δεν ανταποκρίνεται με το τώρα.!!!!!