ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Full Member
Δημοσιεύσεις: 384
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2013, 18:04
Τοποθεσία: ΑΛΙΒΕΡΙ ΕΥΒΟΙΑΣ

Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ

Δημοσίευση από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ »

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ έγραψε:1. τι εννοούμε όταν λέμε συμπίεση του βύσματος και ποιο βλητικός παράγοντας επηρεάζεται.?

Ορίζεται ως " Πυκνότητα φόρτωσης (Load Dencity) " ή αναλογία μεταξύ του βάρους της πυρίτιδας και του όγκου του χώρου στον οποίο αυτή περιέχεται. Αυτή είναι μια παράμετρος η οποία επηρεάζει σημαντικά την απόδοση της πυρίτιδας.
Όταν η πυκνότητα φόρτωσης είναι υψηλή (δηλαδή, όπως λένε οι ιδιογομωτές, η πυρίτιδα είναι πολύ πιεσμένη ) δρα ως ενίσχυση της ανάφλεξης του καψυλίου , αυξάνει την πίεση (σε ορισμένες περιπτώσεις εξαιρετικά σοβαρά) και επίσης αυξάνει την ταχύτητα του γόμωσης.
Όταν η πυκνότητα φόρτωσης μειώνεται, δηλαδή, όταν η πυρίτιδα είναι λίγη ή δεν συμπιεστεί όσο πρέπει, εμφανίζεται μια μείωση της καμπύλης πίεσης, με μειωμένη ταχύτητα του γόμωσης και το επικίνδυνο φαινόμενο της έκρηξης στομίου με την εμφάνιση μακριάς φλόγας στο στόμιο της κάνης
Η πιο κατάλληλη πίεση είναι αυτή που ορίζεται " ως ασφαλής επαφή » και τεχνικά αντιστοιχεί σε 3-4 kg. Αυτό το χαρακτηριστικό ταιριάζει με τις περισσότερες από τα μονοβασικές ή διβασικές πυρίτιδες μεσαίας προοδευτικότητας. Επίσης συμπεριλαμβάνονται σε αυτό και οι κοκκώδεις πυρίτιδες τύπου granule.
Για να ολοκληρωθεί ο υπολογισμός, για να ληφθεί η τιμή της πυκνότητας φόρτωσης (LD) , πρέπει να διαιρέσουμε τον όγκο που καταλαμβάνεται από την πυρίτιδα (Vp) προς τον συνολικό όγκο που αυτή καταλαμβάνει (Vbr) .
LD (%) = 100 × (Vp ⁄ Vbr)


Υπάρχει σχετικη μεθοδος προκειμένου να γίνει ο υπολογισμός του όγκου που καταλαμβάνει μια δόση πυρίτιδας αλλα εκφεύγει της παρούσης απάντησης και δεν την θεωρώ χρήσιμο στοιχείο στην όλη συζήτηση.
Για κάποιο περίεργο λόγο ενω είχα αναπτύξει περαιτέρω την απάντηση μου δεν συμπεριελήφθηκαν τα υπόλοιπα σχόλια μου !!!!! Το συστημα απαίτησε την εκ νέου συνδεση μου και όλα χάθηκαν!!!!
Αρα μετα την θεωρητική απάντηση αναμείνατε και τα υπόλοιπα εκ μέρους μου.
Ξεκίνησα απαντώντας μία μία τις ερωτήσεις ώστε να μην χαθούμε στην συζήτηση.
"Αν δεν μπορείς να εξηγήσεις κάτι με απλά λόγια, τότε ούτε εσύ ο ίδιος το έχεις καταλάβει πολύ καλά.!!!"
Albert Einstein
Απίθανος 78
Full Member
Δημοσιεύσεις: 598
Εγγραφή: 10 Δεκ 2015, 09:20

Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ

Δημοσίευση από Απίθανος 78 »

Αναμενουμε
Άβαταρ μέλους
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Full Member
Δημοσιεύσεις: 384
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2013, 18:04
Τοποθεσία: ΑΛΙΒΕΡΙ ΕΥΒΟΙΑΣ

Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ

Δημοσίευση από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ »

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ έγραψε:
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ έγραψε:1. τι εννοούμε όταν λέμε συμπίεση του βύσματος και ποιο βλητικός παράγοντας επηρεάζεται.?

Ορίζεται ως " Πυκνότητα φόρτωσης (Load Dencity) " ή αναλογία μεταξύ του βάρους της πυρίτιδας και του όγκου του χώρου στον οποίο αυτή περιέχεται. Αυτή είναι μια παράμετρος η οποία επηρεάζει σημαντικά την απόδοση της πυρίτιδας.
Όταν η πυκνότητα φόρτωσης είναι υψηλή (δηλαδή, όπως λένε οι ιδιογομωτές, η πυρίτιδα είναι πολύ πιεσμένη ) δρα ως ενίσχυση της ανάφλεξης του καψυλίου , αυξάνει την πίεση (σε ορισμένες περιπτώσεις εξαιρετικά σοβαρά) και επίσης αυξάνει την ταχύτητα του γόμωσης.
Όταν η πυκνότητα φόρτωσης μειώνεται, δηλαδή, όταν η πυρίτιδα είναι λίγη ή δεν συμπιεστεί όσο πρέπει, εμφανίζεται μια μείωση της καμπύλης πίεσης, με μειωμένη ταχύτητα του γόμωσης και το επικίνδυνο φαινόμενο της έκρηξης στομίου με την εμφάνιση μακριάς φλόγας στο στόμιο της κάνης
Η πιο κατάλληλη πίεση είναι αυτή που ορίζεται " ως ασφαλής επαφή » και τεχνικά αντιστοιχεί σε 3-4 kg. Αυτό το χαρακτηριστικό ταιριάζει με τις περισσότερες από τα μονοβασικές ή διβασικές πυρίτιδες μεσαίας προοδευτικότητας. Επίσης συμπεριλαμβάνονται σε αυτό και οι κοκκώδεις πυρίτιδες τύπου granule.
Για να ολοκληρωθεί ο υπολογισμός, για να ληφθεί η τιμή της πυκνότητας φόρτωσης (LD) , πρέπει να διαιρέσουμε τον όγκο που καταλαμβάνεται από την πυρίτιδα (Vp) προς τον συνολικό όγκο που αυτή καταλαμβάνει (Vbr) .
LD (%) = 100 × (Vp ⁄ Vbr)


Υπάρχει σχετικη μεθοδος προκειμένου να γίνει ο υπολογισμός του όγκου που καταλαμβάνει μια δόση πυρίτιδας αλλα εκφεύγει της παρούσης απάντησης και δεν την θεωρώ χρήσιμο στοιχείο στην όλη συζήτηση.
Για κάποιο περίεργο λόγο ενω είχα αναπτύξει περαιτέρω την απάντηση μου δεν συμπεριελήφθηκαν τα υπόλοιπα σχόλια μου !!!!! Το συστημα απαίτησε την εκ νέου συνδεση μου και όλα χάθηκαν!!!!
Αρα μετα την θεωρητική απάντηση αναμείνατε και τα υπόλοιπα εκ μέρους μου.
Ξεκίνησα απαντώντας μία μία τις ερωτήσεις ώστε να μην χαθούμε στην συζήτηση.
Ορίζεται ως " Πυκνότητα φόρτωσης (Load Dencity) " ή αναλογία μεταξύ του βάρους της πυρίτιδας και του όγκου του χώρου στον οποίο αυτή περιέχεται. Αυτή είναι μια παράμετρος η οποία επηρεάζει σημαντικά την απόδοση της πυρίτιδας.
Όταν η πυκνότητα φόρτωσης είναι υψηλή (δηλαδή, όπως λένε οι ιδιογομωτές, η πυρίτιδα είναι πολύ πιεσμένη ) δρα ως ενίσχυση της ανάφλεξης του καψυλίου , αυξάνει την πίεση (σε ορισμένες περιπτώσεις εξαιρετικά σοβαρά) και επίσης αυξάνει την ταχύτητα του γόμωσης.
Όταν η πυκνότητα φόρτωσης μειώνεται, δηλαδή, όταν η πυρίτιδα είναι λίγη ή δεν συμπιεστεί όσο πρέπει, εμφανίζεται μια μείωση της καμπύλης πίεσης, με μειωμένη ταχύτητα του γόμωσης και το επικίνδυνο φαινόμενο της έκρηξης στομίου με την εμφάνιση μακριάς φλόγας στο στόμιο της κάνης
Η πιο κατάλληλη πίεση είναι αυτή που ορίζεται " ως ασφαλής επαφή » και τεχνικά αντιστοιχεί σε 3-4 kg. Αυτό το χαρακτηριστικό ταιριάζει με τις περισσότερες από τα μονοβασικές ή διβασικές πυρίτιδες μεσαίας προοδευτικότητας. Επίσης συμπεριλαμβάνονται σε αυτό και οι κοκκώδεις πυρίτιδες τύπου granule.
Για να ολοκληρωθεί ο υπολογισμός, για να ληφθεί η τιμή της πυκνότητας φόρτωσης (LD) , πρέπει να διαιρέσουμε τον όγκο που καταλαμβάνεται από την πυρίτιδα (Vp) προς τον συνολικό όγκο που αυτή καταλαμβάνει (Vbr) .
LD (%) = 100 × (Vp ⁄ Vbr)


Υπάρχει σχετικη μεθοδος προκειμένου να γίνει ο υπολογισμός του όγκου που καταλαμβάνει μια δόση πυρίτιδας αλλα εκφεύγει της παρούσης απάντησης και δεν την θεωρώ χρήσιμο στοιχείο στην όλη συζήτηση.
[/quote]

Για κάποιο περίεργο λόγο ενω είχα αναπτύξει περαιτέρω την απάντηση μου δεν συμπεριελήφθηκαν τα υπόλοιπα σχόλια μου !!!!! Το συστημα απαίτησε την εκ νέου συνδεση μου και όλα χάθηκαν!!!!
Αρα μετα την θεωρητική απάντηση αναμείνατε και τα υπόλοιπα εκ μέρους μου.
Ξεκίνησα απαντώντας μία μία τις ερωτήσεις ώστε να μην χαθούμε στην συζήτηση.[/quote]

Πρακτικά τα παραπάνω αποτυπώνονται ως εξής:
(a) Μονοβασικές πυρίτιδες μεγάλου όγκου
Τέτοιου τύπου πυρίτιδες είναι η σειρά Α, PSB, CSB , 206 , AQUILLA , D20 , C7, SIDNA κ.λ.π
Η φύση και η μορφολογία των πυρίτιδων αυτών δεν επιτρέπει την μεταβολή του όγκου τους με την όποια συμπίεση τους . Η όποια πίεση ασκηθεί εκ μέρους του βύσματος σκοπό έχει την "τεκτονική συννεκτικότητα" μεταξύ των φυλλιδίων της πυρίτιδας με την αποβολή της όποιας ποσότητας αέρα εγκλωβίζεται ανάμεσα τους.
Καλόν είναι πρίν την τοποθέτηση του βύσματος να προηγούνται ένα-δύο κτυπήματα του κάλυκα με την πυρίτιδα εντός ώστε να "τακτοποιηθούν" τα φυλλίδια αυτής σε ένα περισσότερο ομοιογενές σύνολο.
(β) Τροποποιημένες μονοβασικές πυρίτιδες
Τέτοιου τύπου πυρίτιδες είναι οι παραγόμενες απο την Ιταλική εταιρεία Bascchieri & Pellagri, όπως η σειρές ΜΒ, F2, G.2000 αλλα και οι μεμονωμένες NIKE, G3000, G.P κ.λ.π
Οι πυρίτιδες αυτές έχουν μια ιδιαιτερότητα ώς πρός την φύση και την μορφολογία τους.
Ο όγκος που καταλαμβάνουν μπορεί να μεταβληθεί με την όποια συμπίεση τους ασκηθεί.
Συνεπώς μπορούμε να μεταβάλουμε τον δείκτη της ΠΥΚΝΟΤΗΤΑΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ασκώντας την κατάλληλη πίεση και κατα συνέπεια μεταβάλλοντας τον όγκο που αυτές τελικά θα καταλάβουν εντός του κάλυκα.
Πρακτικά αυτό ισοδυναμεί με μια μείωση της αρχικής στήλης της πυρίτιδας κατα 2 χιλιοστά οπότε και το όλο σύνολο της πυρίτιδας καταλήγει σε μια περισσότερο συνεκτική και compact μορφή των φυλλιδίων.
Η σκοπιμότητα της πίεσης επί της πυρίτιδας στις περιπτώσεις αυτές είναι ακριβώς ο ίδιος με την προαναφερθείσα περίπτωση (α). Δηλαδή η αποβολή της εγκλωβιζόμενης ποσότητας του αέρα προκειμένου η διαδικασία και ο ρυθμός καύσης (burn rate) της πυρίτιδας να είναι όσο το δυνατόν πλησιέστερα στις προδιαγραφές της και στην προοδευτικότητα της.
(γ) Διβασικές ευρωπαικές πυρίτιδες
Ειναι οι γνωστές μας πυρίτιδες S.4/N, SIPE/N, TECNA/N
Εδώ ισχύουν τα ίδια που αναφέραμε και στην περιπτωση (β) με την διαφορά ότι πρακτικά η στήλη της πυρίτιδας στις περιπτώσεις των S.4/N και TECNA/N θα πρέπει να μειώνεται κατά 1 χιλιοστό περίπου ενω στην περίπτωση της SIPE/N δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 0,7 χιλ.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΑΣΚΟΥΜΕΝΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΒΥΣΜΑΤΟΣ
Οι τρόποι που σε ερασιτεχνικό επίπεδο μπορεί ένας ιδιογομωτής να διαχειριστεί την απαιτούμενη πίεση επι του βύσματος και η οποία όπως προαναφέρθηκε είναι της τάξεως των 3~4 κιλών ώστε αυτό αναλόγως της σκληρότητας του να συμπιεστεί κατα 0,5~2,0 χιλιοστά σε σχέση με το αρχικό του ύψος είναι δύο.
1. η μέθοδος-πρακτική κλεισίματος του φυσιγγίου είτε αστεροειδώς είτε με στρογγυλό κλείσιμο.
2. ο ελεύθερος χώρος απο το ανω επίπεδο της στήλης των σκαγιών έως του ύψους των χειλέων του κάλυκα.

Είναι ευνόητο ότι στις περιπτώσεις (β) και (γ) ο ελεύθερος χώρος θα πρέπει να προσδιορίζεται κατα τρόπο ώστε να επιτυγχάνεται ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ κατα το κλείσιμο του φυσιγγίου,
- η συμπίεση της στήλης της πυρίτιδας κατα 2,0 - 1,0 - 0,5 χιλ αναλόγως του τύπου της
- η συμπίεση της διάταξης του βύσματος κατα 0,5 - 2,0 χιλ αναλόγως της σκληρότητας του.

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΒΥΣΜΑΤΟΣ
Τα καλής ποιότητας βύσματα είναι μελετημένα κατα την κατασκευή τους να επιδέχονται την σωστή συμπίεση των 3~4 κιλών χωρίς να παρουσιάζουν αλλοιώσεις στην αρχιτεκτονική τους και στην εν γένει δομή και την μορφολογία τους.
Κατα συνέπεια εαν μετά το τελικό κλείσιμο του φυσιγγίου το χρησιμοποιούμενο βύσμα παρουσιάζει στρεβλώσεις με πλάγια μετατόπιση , ασύμμετρη συμπίεση της διάταξης "αμορτισέρ", υπερβολική διάνοιξη των κενών μεταξύ των πτερυγίων του κυαθίου ή παρατηρούνται ανωμαλίες επι της λείας επιφάνειας του κάλυκα τότε αυτά είναι σημεία που δηλώνουν υπερβολική πίεση επι του βύσματος και θα πρέπει να μας οδηγήσουν σε αναθεώρηση είτε του τύπου του βύσματος ανάλογα με την σκληρότητα του είτε σε κατάλληλη προσαρμογή του ελεύθερου χώρου μεταξύ του σκαγιών και των χειλέων του κάλυκα.


ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΦΥΣΙΓΓΙΟΥ
Ο τρόπος κλεισίματος του φυσιγγίου πάντα συσχετίζεται με τον ελεύθερο χώρο (ε.χ) μεταξυ των σκαγιών και των χειλέων του κάλυκα. Ο ε.χ με την σειρά του επηρεάζει τον βαθμό συμπίεσης του εκάστοτε χρησιμοποιούμενου βύσματος.
Ανακύπτει λοιπόν ένα βασικότατο ερώτημα στον οποιοδήποτε ιδιογομωτή.
Πώς θα ξέρω κάθε φορά ότι το βύσμα που χρησιμοποιώ έχει πάρει κατα το κλείσιμο του φυσιγγίου την συμπίεση που αντιστοιχεί στα 3~4 κιλά ωστε να εξασφαλίσω την "ασφαλή επαφή" επι της πυρίτιδας που προαναφέραμε στο θεωρητικό μέρος της απάντησης.
Εδώ διακρίνουμε τις περιπτώσεις του αστεροειδούς κλεισίματος (star crimp) και του στρογγυλού κλεισίματος (roll crimp).
Ειναι χρήσιμο εφόσον έχουμε επιλέξει με ποια υλικά θα συναρμολογήσουμε το φυσίγγι μας να επικεντρωθούμε στον τύπο κάλυκα και το βύσμα. Καλό θα έιναι να έχουμε πάντα κάποιους διαφανείς ή ήμιδιαφανείς κάλυκες απο κάθε τύπο κάλυκα που έχουμε επιλέξει οι οποίοι θα μας χρησιμεύσουν για τις παρατηρήσεις μας
1.Αστεροειδές κλείσιμο.
Ο πιο ενδεδειγμένος πρακτικά τρόπος ο οποίος και έχει υιοθετηθεί απο τους επαγγελματίες του είδους είναι η χρήση του Γ σταδίου κατα την διαδικασία του αστεροειδους κλεισίματος .
Ο λόγος είναι διότι μπορούμε ΠΑΝΤΑ να συσχετίζουμε το βάθος ρελιάσματος με την σωστή συμπίεση επι του βύσματος αλλα και το ενδεικνυόμενο ασφαλές ύψος του τελικού φυσιγγίου.
2.Στρογγυλό κλείσιμο.
Τα πράγματα εδώ δεν είναι τόσο εύκολα όσο φαίνονται. Ετσι είναι αν έτσι νομίζετε!! Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι τουλάχιστον δεν ειναι τόσο δύσκολα.
Στο στρογγυλό κλείσιμο καλούμαστε να εφαρμόσουμε κάποια στοιχειώδη μέτρα και κανόνες.
Ενα απο αυτά για παράδειγμα στους πλαστικούς κάλυκες είναι ότι το βάθος ή το ύψος ρελιού αν θέλετε θα πρέπει να κυμαίνετε στα 3 χιλιοστά.
Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει με το κλείσιμο του φυσιγγίου να έχω επιτύχει αφενός μεν την άσκηση μιάς πιέσεως της τάξεως των 3~4 κιλών , αφετέρου δε την συμπίεση του βύσματος κατα 0,5~2,00 χιλ αναλόγως της σκληρότητας του.
Κυριάρχο στοιχείο για την επίτευξη αυτού του συνδιασμού είναι ο τύπος του χρησιμοποιούμενου ΣΤΡΟΦΕΙΟΥ.
Θεωρώ ότι το στροφείο που θα πρέπει να χρησιμοποιείται δεν θα πρέπει να έχει ένα βάθος που να κυμαίνεται απο 3,50~3,20 χιλ.
Ο λόγος έιναι απλός. Κατα το ρέλιασμα του φυσιγγίου το πλαστικό του κάλυκα πρέπει να ρελιάζεται και να "κατεβαίνει" ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΡΊΣΚΕΙ ΕΜΠΟΔΙΟ επι της καλυπτήριας τάπας (διαφανο διασκίο, χαρτάκι, φελλός) έως ότου συμπληρωθεί το βάθος των 3 χιλιοστών στο ρέλι. Απο εκεί και πέρα το βύσμα επανερχόμενο προς τα πάνω απο την όποια συμπίεση έχει υποστεί από το "μέτωπο" ή "πατούρα" του στροφείου θα σταματήσει στο επίπεδο που έχουμε εμείς προσδιορίσει ανάλογα με την σκληρότητα του και τον ελεύθερο χώρο που αφήσαμε από την τάπα πριν ξεκινήσουμε την διαδικασία ρελιάσματος .

Ιδιαίτερα θα ήθελα να αναφερθώ στους χάρτινους κάλυκες όπου εκεί το χαρτί δεν "παίζει" τα παιχνίδια του πλαστικού. Κατα συνέπεια ρελιάζουμε με το κατάλληλο στροφείο μας που συνήθως για τους καινούργιας γενεάς χάρτινους κάλυκες έχουν ένα βάθος 2 χιλ. εκει που επιτυγχάνουμε ισόποσο βάθος ρελιου και ταυτόχρονα συμπίεση του βύσματος 0,5~2,0 χιλ αναλόγως της σκληρότητας του.
"Αν δεν μπορείς να εξηγήσεις κάτι με απλά λόγια, τότε ούτε εσύ ο ίδιος το έχεις καταλάβει πολύ καλά.!!!"
Albert Einstein
Άβαταρ μέλους
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Full Member
Δημοσιεύσεις: 384
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2013, 18:04
Τοποθεσία: ΑΛΙΒΕΡΙ ΕΥΒΟΙΑΣ

Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ

Δημοσίευση από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ »

ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ...
Θεωρώ ότι το στροφείο που θα πρέπει να χρησιμοποιείται θα πρέπει να έχει ένα βάθος που να κυμαίνεται απο 3,50~3,20 χιλ.
"Αν δεν μπορείς να εξηγήσεις κάτι με απλά λόγια, τότε ούτε εσύ ο ίδιος το έχεις καταλάβει πολύ καλά.!!!"
Albert Einstein
Απίθανος 78
Full Member
Δημοσιεύσεις: 598
Εγγραφή: 10 Δεκ 2015, 09:20

Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ

Δημοσίευση από Απίθανος 78 »

Κωνσταντινο απορια-ερωτηση.
Ποιο ειναι πιο επικινδυνο απο τα δυο πιο κατω σετ απ?
Να κλεισω ενα καλυκα 68.50 με ε.χ 12χλ στα 57.00 και βαθος ρελιου 1.7 χλ ή
Καλυκα 68.50 με ε.χ 11χλ στα 58.00 με βαθος ρελιου 1.8-2χλ?
Ξερω οτι θα μου πεις οτι και τα δυο τα θεωρεις λαθος αλλα εγω θελω να μου πεις ποιο ειναι το πιο επικινδυνο οσο αφορα πιεσεις και κατανομες
Άβαταρ μέλους
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Full Member
Δημοσιεύσεις: 384
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2013, 18:04
Τοποθεσία: ΑΛΙΒΕΡΙ ΕΥΒΟΙΑΣ

Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ

Δημοσίευση από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ »

Απίθανος 78 έγραψε:Κωνσταντινο απορια-ερωτηση.
Ποιο ειναι πιο επικινδυνο απο τα δυο πιο κατω σετ απ?
Να κλεισω ενα καλυκα 68.50 με ε.χ 12χλ στα 57.00 και βαθος ρελιου 1.7 χλ ή
Καλυκα 68.50 με ε.χ 11χλ στα 58.00 με βαθος ρελιου 1.8-2χλ?
Ξερω οτι θα μου πεις οτι και τα δυο τα θεωρεις λαθος αλλα εγω θελω να μου πεις ποιο ειναι το πιο επικινδυνο οσο αφορα πιεσεις και κατανομες
Δεν βλέπω κάποιο setup Χαρη!!!
Διαστάσεις βλέπω και μόνον.
Η ιδιογόμωση είναι μια "ζυγαριά" η οποία πρέπει να ισορροπεί πάντα για να παίρνεις το ανάλογο αποτέλεσμα.
Αν λοιπόν με την εναλλαγή των μέτρων και των διαστάσεων νομίζει κάποιος ότι μπορεί να κόβει και να ράβει ώστε να είναι ΑΣΦΑΛΗΣ αυτό είναι ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ.
Σου λέω λοιπόν ότι κανένα απο τα δύο προτεινόμενα διαστασιολόγια δεν είναι ΑΣΦΑΛΕΣ αν δεν ξέρουμε τι έχουμε "δέσει" με αυτά!
Θα μου πείς να υποθέσω ότι έχουμε τις ίδιες δοσολογίες!!!
Τότε θα σου πώ αφού θές την γνώμη μου ότι η συναρμολόγηση με τελικό ύψος τα 57,00 χιλ έιναι κατ΄εμέ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΗ με βάθος ρελιου 1,70 χιλ και με ελευθερο χώρο 12 χιλ. Ενα σωστό κλείσιμο θα σου βγάλει 2,00 χιλ βάθος ρελιού με τέτοιες παραμέτρους.
Αν λοιπόν υιοθετείς κάτι τέτοιο τότε θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ένα τέτοιο τελικό ύψος αφου όπως έχω πεί κατ επανάληψη το ρίσκο με το παιχνίδι των πιθανοτήτων είναι μεγάλο . Εκτός και άν υπάρχει πρόσβαση σε βλητικό σταθμό!.
Για κατανομές δεν σχολίασα κάν γιατί και computer να ήμουνα με πρόγραμμα του Dr. Jones δεν θα ειχα απάντηση.
"Αν δεν μπορείς να εξηγήσεις κάτι με απλά λόγια, τότε ούτε εσύ ο ίδιος το έχεις καταλάβει πολύ καλά.!!!"
Albert Einstein
Απίθανος 78
Full Member
Δημοσιεύσεις: 598
Εγγραφή: 10 Δεκ 2015, 09:20

Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ

Δημοσίευση από Απίθανος 78 »

Αυτο που θελω να πω ειναι πιο θεωρεις πιο επικινδυνο να εχω πχ υπεβολικο βαθος ρελιου για να πιασει το βυσμα την σωστη συμπιεση(πραμα που συμαινει κατι εχει λαθος στο συνολο) ή ελαχιστο βαθος ρελιου αλλα με υπερβολικα χαμηλο κλεισιμο στο τελικο? Το παραδειγμα που εφερα μπορει να ηταν λαθος αλλα στην περιπτωση που ειπες εσυ για 57.00 και βαθος ρελιου 2χλ σε σχεση με ενα τελικο στα 58.00 και βαθος ρελιου στα 1.7-1.8χλ. Δεν ξερω αν κατανοεις την ερωτηση μου. Μπορει να την θετω λαθος.
Το 68.50-57.00 με 12χλ ε.χ και β.ρ 2χλ ειναι λαθος αλλα με σωστη πραξη -11.50
Το 68.50-58.00 με 11χλ και β.ρ 1.7 ειναι λαθος.
Ποιο ειναι το πιο επικινδυνο?
Άβαταρ μέλους
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Full Member
Δημοσιεύσεις: 384
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2013, 18:04
Τοποθεσία: ΑΛΙΒΕΡΙ ΕΥΒΟΙΑΣ

Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ

Δημοσίευση από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ »

Απίθανος 78 έγραψε:Αυτο που θελω να πω ειναι πιο θεωρεις πιο επικινδυνο να εχω πχ υπεβολικο βαθος ρελιου για να πιασει το βυσμα την σωστη συμπιεση(πραμα που συμαινει κατι εχει λαθος στο συνολο) ή ελαχιστο βαθος ρελιου αλλα με υπερβολικα χαμηλο κλεισιμο στο τελικο? Το παραδειγμα που εφερα μπορει να ηταν λαθος αλλα στην περιπτωση που ειπες εσυ για 57.00 και βαθος ρελιου 2χλ σε σχεση με ενα τελικο στα 58.00 και βαθος ρελιου στα 1.7-1.8χλ. Δεν ξερω αν κατανοεις την ερωτηση μου. Μπορει να την θετω λαθος.
Το 68.50-57.00 με 12χλ ε.χ και β.ρ 2χλ ειναι λαθος αλλα με σωστη πραξη -11.50
Το 68.50-58.00 με 11χλ και β.ρ 1.7 ειναι λαθος.
Ποιο ειναι το πιο επικινδυνο?
Σου απαντώ λοιπόν ότι αυτες οι παράμετροι συνδέονται όλες με κάποια συγκεκριμένα δεδομένα.
68,50/12/11,50/57,00/2,00 >>>>>> για ερασιτέχνη ιδιογομωτή είναι ΡΙΣΚΟ !!!!
68,50/11/10,50/58,00/1,30~1,50 >>>>> είναι η σωστή συναρμολόγηση. Οταν ζόρι και καλά θές να εχεις βάθος ρελιού 1,70 που σημαίνει ότι ουσιαστικά χαράζεις-ρελιάζεις πώς θές να σου πώ αν είναι επικίνδυνο με μόνο το ότι συμπίεσες λίγο παραπάνω το βύσμα.Κι αν το φυσίγγι σου παρουσιάζει ατέλεια καύσης ή έκρηξη στομίου εκεί τι θα πρέπει να πώ ότι είναι ακίνδυνο?
Οπως βλέπεις προσωπικά έχω ξεκαθαρίσει πως πρέπει να κυμαίνεται το βάθος ρελιάσματος ανάλογα με το τελικό κλείσιμο αλλα και με το αρχικό ύψος κάλυκα.
Εν κατακλείδι και επειδή δεν θα βρείς απάντηση πουθενά στο ερώτημα "ιδιο βάθος ρελιάσματος σε όλα τα ύψη καλύκων?" σε προτρέπω να κλείνεις τους κάλυκες των 68,50 χιλ είτε στα 57,50 με βάθος κοντά στα 1,70~1,80 χιλ είτε στα 58,00 χιλ με βάθος κοντα στα 1,30~1,50 χιλ με τα ανάλογα στροφεία βάθους 1,70 χιλ και 1,00 χιλ αντίστοιχα.
"Αν δεν μπορείς να εξηγήσεις κάτι με απλά λόγια, τότε ούτε εσύ ο ίδιος το έχεις καταλάβει πολύ καλά.!!!"
Albert Einstein
Απίθανος 78
Full Member
Δημοσιεύσεις: 598
Εγγραφή: 10 Δεκ 2015, 09:20

Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ

Δημοσίευση από Απίθανος 78 »

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ έγραψε:
Απίθανος 78 έγραψε:Αυτο που θελω να πω ειναι πιο θεωρεις πιο επικινδυνο να εχω πχ υπεβολικο βαθος ρελιου για να πιασει το βυσμα την σωστη συμπιεση(πραμα που συμαινει κατι εχει λαθος στο συνολο) ή ελαχιστο βαθος ρελιου αλλα με υπερβολικα χαμηλο κλεισιμο στο τελικο? Το παραδειγμα που εφερα μπορει να ηταν λαθος αλλα στην περιπτωση που ειπες εσυ για 57.00 και βαθος ρελιου 2χλ σε σχεση με ενα τελικο στα 58.00 και βαθος ρελιου στα 1.7-1.8χλ. Δεν ξερω αν κατανοεις την ερωτηση μου. Μπορει να την θετω λαθος.
Το 68.50-57.00 με 12χλ ε.χ και β.ρ 2χλ ειναι λαθος αλλα με σωστη πραξη -11.50
Το 68.50-58.00 με 11χλ και β.ρ 1.7 ειναι λαθος.
Ποιο ειναι το πιο επικινδυνο?
Σου απαντώ λοιπόν ότι αυτες οι παράμετροι συνδέονται όλες με κάποια συγκεκριμένα δεδομένα.
68,50/12/11,50/57,00/2,00 >>>>>> για ερασιτέχνη ιδιογομωτή είναι ΡΙΣΚΟ !!!!
68,50/11/10,50/58,00/1,30~1,50 >>>>> είναι η σωστή συναρμολόγηση. Οταν ζόρι και καλά θές να εχεις βάθος ρελιού 1,70 που σημαίνει ότι ουσιαστικά χαράζεις-ρελιάζεις πώς θές να σου πώ αν είναι επικίνδυνο με μόνο το ότι συμπίεσες λίγο παραπάνω το βύσμα.Κι αν το φυσίγγι σου παρουσιάζει ατέλεια καύσης ή έκρηξη στομίου εκεί τι θα πρέπει να πώ ότι είναι ακίνδυνο?
Οπως βλέπεις προσωπικά έχω ξεκαθαρίσει πως πρέπει να κυμαίνεται το βάθος ρελιάσματος ανάλογα με το τελικό κλείσιμο αλλα και με το αρχικό ύψος κάλυκα.
Εν κατακλείδι και επειδή δεν θα βρείς απάντηση πουθενά στο ερώτημα "ιδιο βάθος ρελιάσματος σε όλα τα ύψη καλύκων?" σε προτρέπω να κλείνεις τους κάλυκες των 68,50 χιλ είτε στα 57,50 με βάθος κοντά στα 1,70~1,80 χιλ είτε στα 58,00 χιλ με βάθος κοντα στα 1,30~1,50 χιλ με τα ανάλογα στροφεία βάθους 1,70 χιλ και 1,00 χιλ αντίστοιχα.
Οκ. Σε ευχαριστω και παλι. Το μονο που πρεπει να κανω ειναι να παρω ακομα ενα στροφειο. Bn1 ή t1 θα ειμαι οκ σωστα?
Άβαταρ μέλους
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Full Member
Δημοσιεύσεις: 384
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2013, 18:04
Τοποθεσία: ΑΛΙΒΕΡΙ ΕΥΒΟΙΑΣ

Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ

Δημοσίευση από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ »

Απίθανος 78 έγραψε:
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ έγραψε:
Απίθανος 78 έγραψε:Αυτο που θελω να πω ειναι πιο θεωρεις πιο επικινδυνο να εχω πχ υπεβολικο βαθος ρελιου για να πιασει το βυσμα την σωστη συμπιεση(πραμα που συμαινει κατι εχει λαθος στο συνολο) ή ελαχιστο βαθος ρελιου αλλα με υπερβολικα χαμηλο κλεισιμο στο τελικο? Το παραδειγμα που εφερα μπορει να ηταν λαθος αλλα στην περιπτωση που ειπες εσυ για 57.00 και βαθος ρελιου 2χλ σε σχεση με ενα τελικο στα 58.00 και βαθος ρελιου στα 1.7-1.8χλ. Δεν ξερω αν κατανοεις την ερωτηση μου. Μπορει να την θετω λαθος.
Το 68.50-57.00 με 12χλ ε.χ και β.ρ 2χλ ειναι λαθος αλλα με σωστη πραξη -11.50
Το 68.50-58.00 με 11χλ και β.ρ 1.7 ειναι λαθος.
Ποιο ειναι το πιο επικινδυνο?
Σου απαντώ λοιπόν ότι αυτες οι παράμετροι συνδέονται όλες με κάποια συγκεκριμένα δεδομένα.
68,50/12/11,50/57,00/2,00 >>>>>> για ερασιτέχνη ιδιογομωτή είναι ΡΙΣΚΟ !!!!
68,50/11/10,50/58,00/1,30~1,50 >>>>> είναι η σωστή συναρμολόγηση. Οταν ζόρι και καλά θές να εχεις βάθος ρελιού 1,70 που σημαίνει ότι ουσιαστικά χαράζεις-ρελιάζεις πώς θές να σου πώ αν είναι επικίνδυνο με μόνο το ότι συμπίεσες λίγο παραπάνω το βύσμα.Κι αν το φυσίγγι σου παρουσιάζει ατέλεια καύσης ή έκρηξη στομίου εκεί τι θα πρέπει να πώ ότι είναι ακίνδυνο?
Οπως βλέπεις προσωπικά έχω ξεκαθαρίσει πως πρέπει να κυμαίνεται το βάθος ρελιάσματος ανάλογα με το τελικό κλείσιμο αλλα και με το αρχικό ύψος κάλυκα.
Εν κατακλείδι και επειδή δεν θα βρείς απάντηση πουθενά στο ερώτημα "ιδιο βάθος ρελιάσματος σε όλα τα ύψη καλύκων?" σε προτρέπω να κλείνεις τους κάλυκες των 68,50 χιλ είτε στα 57,50 με βάθος κοντά στα 1,70~1,80 χιλ είτε στα 58,00 χιλ με βάθος κοντα στα 1,30~1,50 χιλ με τα ανάλογα στροφεία βάθους 1,70 χιλ και 1,00 χιλ αντίστοιχα.
Οκ. Σε ευχαριστω και παλι. Το μονο που πρεπει να κανω ειναι να παρω ακομα ενα στροφειο. Bn1 ή t1 θα ειμαι οκ σωστα?
Σε αυτό δεν θα σου απαντήσω!!! εσύ κρίνεις σύμφωνα με τις δυνατότητες και τις ανάγκες σου!!!
"Αν δεν μπορείς να εξηγήσεις κάτι με απλά λόγια, τότε ούτε εσύ ο ίδιος το έχεις καταλάβει πολύ καλά.!!!"
Albert Einstein
Απάντηση

Επιστροφή στο “ΦΥΣΙΓΓΙΑ”