εγώ ένα πάω για τσίχλες μετά περπάτημα αν βρούμε κανένα περδίκι καλός θα το κανονίσω με την ΑΟandreas78 έγραψε:Αύριο σειρά εχει η 206S,
Καθε εξόρμηση φτιαχνω και διαφορετικά σεταπ, η D10 στα 32γρ., με άσπρο κετσέ κερωμένο, θα ειναι όπως πάντα παρόν και θα προστεθεί για αύριο και η 206S σε χάρτινο.
Nobel Sport paper 12/70(69,8) M688
206S- 1,70gr- 33gr- Z2M 18 + 2mm φελλός- Νο7,5- 59,8mm- 8άρι αστέρι.
Μακαρι βέβαια να βρούμε και αύριο λίγες πέρδικες.
ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
- ΑΝΔΡΕΑΣ Τ
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 814
- Εγγραφή: 24 Μαρ 2013, 16:01
- Τοποθεσία: Λευκωσία
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
- ΑΝΔΡΕΑΣ Τ
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 814
- Εγγραφή: 24 Μαρ 2013, 16:01
- Τοποθεσία: Λευκωσία
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
4 τσίχλες 4 τραχιλες, ταχύτητά φυσιγγιου 435 μ/δΑΝΔΡΕΑΣ Τ έγραψε:CSB6 1.30 x 24 no 10(1.90 χιλ) cx2000 58.3(victory) (πιστονι Κιλιλι) (1,8χιλ βαθος ρελιασματος)
Για να δούμε αν θα αποδώσει αύριο αυτό το σετ απ
- Athos 1978
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 755
- Εγγραφή: 02 Φεβ 2012, 17:29
- Τοποθεσία: ΛΕΥΚΩΣΙΑ
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Ανδρέα μου για το συγκεκριμένο setup πιο βύσμα του κυλιλη χρησιμοποίησεςΑΝΔΡΕΑΣ Τ έγραψε:4 τσίχλες 4 τραχιλες, ταχύτητά φυσιγγιου 435 μ/δΑΝΔΡΕΑΣ Τ έγραψε:CSB6 1.30 x 24 no 10(1.90 χιλ) cx2000 58.3(victory) (πιστονι Κιλιλι) (1,8χιλ βαθος ρελιασματος)
Για να δούμε αν θα αποδώσει αύριο αυτό το σετ απ
και πόσα mm είναι , και πόσο κενό μένει για κλείσιμο ?
Open mind for a different view.
- ΑΝΔΡΕΑΣ Τ
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 814
- Εγγραφή: 24 Μαρ 2013, 16:01
- Τοποθεσία: Λευκωσία
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Αν δεν κάνω λάθος είναι 24 μμ, είναι το πιστόνι που χωράει 26 γραμμάρια, μου άφησέ έμενα 12 Χιλ κενόAthos 1978 έγραψε:Ανδρέα μου για το συγκεκριμένο setup πιο βύσμα του κυλιλη χρησιμοποίησεςΑΝΔΡΕΑΣ Τ έγραψε:4 τσίχλες 4 τραχιλες, ταχύτητά φυσιγγιου 435 μ/δΑΝΔΡΕΑΣ Τ έγραψε:CSB6 1.30 x 24 no 10(1.90 χιλ) cx2000 58.3(victory) (πιστονι Κιλιλι) (1,8χιλ βαθος ρελιασματος)
Για να δούμε αν θα αποδώσει αύριο αυτό το σετ απ
και πόσα mm είναι , και πόσο κενό μένει για κλείσιμο ?

- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 384
- Εγγραφή: 07 Νοέμ 2013, 18:04
- Τοποθεσία: ΑΛΙΒΕΡΙ ΕΥΒΟΙΑΣ
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Aντρεα καμε το μια δοκιμή 1,21~1,25 γρ CSB6 με 24 γρ αλλα με καψύλιο Piston G UEE209 ή 688 (αν έχεις) με τα βάρη αυτά και πές μας εντυπώσεις....
"Αν δεν μπορείς να εξηγήσεις κάτι με απλά λόγια, τότε ούτε εσύ ο ίδιος το έχεις καταλάβει πολύ καλά.!!!"
Albert Einstein
Albert Einstein
-
andreas78
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Κώστα,
Προσωπικά έβαζα σχεδόν πάντα και σε όλα τα σεταπ μου το Μ686, το τελευταίο διάστημα όμως κάνοντας χρήση το Μ688 σε διαφορα σεταπ, το συμπάθησα περισσότερο παρα το ότι εχει την φήμη του "δυνατού" καψουλιού, βγάζει πιο γλυκιές ντουφεκιές.
Αν και στα σεταπ μου είμαι στα χαμηλότερα όρια, δεν ξέρω αν τα φορτώσω πως θα αντιδράσει.
Προσωπικά έβαζα σχεδόν πάντα και σε όλα τα σεταπ μου το Μ686, το τελευταίο διάστημα όμως κάνοντας χρήση το Μ688 σε διαφορα σεταπ, το συμπάθησα περισσότερο παρα το ότι εχει την φήμη του "δυνατού" καψουλιού, βγάζει πιο γλυκιές ντουφεκιές.
Αν και στα σεταπ μου είμαι στα χαμηλότερα όρια, δεν ξέρω αν τα φορτώσω πως θα αντιδράσει.
- Breda Pegaso
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: 20 Ιούλ 2010, 11:31
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Φιλοι ιδιογομωτες και μερακληδες!
Εχω ερωτηση.
Μπορει και να το ξαναειπαμε.
Εχω 2 φυσιγγια ενα γρηγορο και ενα πιο αργο.
Μπορει να γινει το εξης σεναριο?
Δηλαδη το πιο γρηγορο στην αρχη να εχει πιο ψηλες ταχυτητες και σε καποιο σημειο να πεσει και κατω απο το αλλο φυσιγγιο (αργο)? ενω το αργο να παραμεινει σταθερο?
Αρα το αργο φυσιγγιο ειναι πιο καλο απο το θεωρητικα πιο γρηγορο?
Εχω ερωτηση.
Μπορει και να το ξαναειπαμε.
Εχω 2 φυσιγγια ενα γρηγορο και ενα πιο αργο.
Μπορει να γινει το εξης σεναριο?
Δηλαδη το πιο γρηγορο στην αρχη να εχει πιο ψηλες ταχυτητες και σε καποιο σημειο να πεσει και κατω απο το αλλο φυσιγγιο (αργο)? ενω το αργο να παραμεινει σταθερο?
Αρα το αργο φυσιγγιο ειναι πιο καλο απο το θεωρητικα πιο γρηγορο?
Η γυναίκα του Καίσαρα δεν πρέπει μόνον να είναι τίμια, αλλά και να φαίνεται τίμια.
Γάιος Ιούλιος Καίσαρ
Γάιος Ιούλιος Καίσαρ
-
andreas78
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Στεφανε, απλα το γρήγορο φυσιγγιο θα χάσει βίαια την ταχύτητα του σε σχέση με το αργό, δεν θα πεσει ποτέ πιο κάτω αλλα θα βρίσκεται οριακά, ελάχιστα πιο πάνω.
Σημασία όμως εχει πιο απο τα δυο θα εχει χάσει πρώτο την απαιτούμενη ενέργεια, στα μετρα που εμείς ορίσαμε ως το δραστικό βεληνεκές μας, έτσι ώστε να εχει και την αναλογη διατρητηκοτητα.
Αν για παράδειγμα κυνηγούμε περδικα και οι βολες μας δεν ξεπερνούν ποτε τα 30 μετρα, τότε πρώτιστως στόχος μας ειναι να έχουμε την αναγκαία ενέργεια σκαγιων σε αυτα τα μετρα και μετέπειτα να έχουμε τουλάχιστον, το ελάχιστο πλήθος σκαγιων που απαιτείτε για την περδικα και ισοκατανεμημενα στον κύκλο των 76 εκατοστών, έτσι ώστε να έχουμε και το ανάλογο συνολο σκαγιων που θα καταβάλει ακαριαία το θήραμα.
Και μια φωτογραφία με ανάλογες ταχυτητες και σκαγια.

Σημασία όμως εχει πιο απο τα δυο θα εχει χάσει πρώτο την απαιτούμενη ενέργεια, στα μετρα που εμείς ορίσαμε ως το δραστικό βεληνεκές μας, έτσι ώστε να εχει και την αναλογη διατρητηκοτητα.
Αν για παράδειγμα κυνηγούμε περδικα και οι βολες μας δεν ξεπερνούν ποτε τα 30 μετρα, τότε πρώτιστως στόχος μας ειναι να έχουμε την αναγκαία ενέργεια σκαγιων σε αυτα τα μετρα και μετέπειτα να έχουμε τουλάχιστον, το ελάχιστο πλήθος σκαγιων που απαιτείτε για την περδικα και ισοκατανεμημενα στον κύκλο των 76 εκατοστών, έτσι ώστε να έχουμε και το ανάλογο συνολο σκαγιων που θα καταβάλει ακαριαία το θήραμα.
Και μια φωτογραφία με ανάλογες ταχυτητες και σκαγια.

-
vti-chris
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 593
- Εγγραφή: 22 Φεβ 2011, 13:29
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Φίλε υπάρχουν πολλοί παράγοντες που θα παίξουν ρόλο σε μια τέτοια δοκιμή...παραμόρφωση σκαγιών, τσοκάρισμα, τυχαία διασπορά των σκαγιών,κ.α.
Θεωρητικά ομιλούντες...αν όλα είναι ίδια και αλλάξει μόνο η ταχύτητα τότε το πιο γρήγορο θα είναι σε όλες τις αποστάσεις πιο γρήγορο από το αργό όπως είπε και ο φίλος Αντρέας πιο πάνω.
Απλά στις ψηλές ταχύτητες η απώλεια ταχύτητας είναι πιο μεγάλη από ότι σε πιο χαμηλές διότι η τριβή των σκαγιών στον αέρα είναι σε σχέση του τετραγώνου της ταχύτητας.
Αν λάβουμε υπόψη μόνο τον παράγοντα τριβή-διασπορά των σκαγιών...όσο πιο μαζεμένα είναι τα σκάγια κατά την έξοδό τους από την κάννη τόσο πιο μικρή απώλεια έχουν λόγω του ότι συμπεριφέρονται σαν ένα σώμα(εξού και τα "βρωμάλευρα"-buffer για αύξηση συγκέντρωσης και παραμένουσας ταχύτητας) άρα αν το αργό φυσίγγιο διατηρήσει την μάζα των σκαγιών "ενωμένη" για περισσότερο χρόνο τότε ναι σε κάποια φάση το αργό θα είναι πιο γρήγορο...αλλά και πάλι ποιά πρέπει να είναι η αρχική διαφορά ταχύτητας για να γίνει αυτό μέσα στα 35μ του ωφέλιμου βεληνεκούς.
Επίσης όταν πλέον τα σκάγια ανοίξουν και έρθουν όλα σε αντίσταση με τον αέρα τότε αυτό που είναι εκείνη την στιγμή πιο γρήγορο θα παραμείνει και έτσι.
Βέβαια όλα αυτά στην θεωρία, είναι ατελείωτο κεφάλαιο με χώρο για πολλές δοκιμές και μελέτες.
Προσωπικά πιστεύω ότι αν εξαιρέσεις τα ~5-10εκ. διαφορά στην προσκόπευση του γρήγορου με του αργού στα 25-35μ., δεν αξίζει να ασχολείται κανείς μιας και σε αυτές τις αποστάσεις η διαφορά στην ενέργεια είναι μηδαμινή.
Όλα αυτά βέβαια για διαφορές ταχυτήτων σε λογικά πλαίσια π.χ. 420μ/δ με 380μ/δ και όχι στα άκρα που θα αναφέρει σε λίγο ο φίλος Αντρέας όπου πήρε πέρδικα με φυσίγγιο των ~250μ/δ!!!!!!!!!!!!!!!
Θεωρητικά ομιλούντες...αν όλα είναι ίδια και αλλάξει μόνο η ταχύτητα τότε το πιο γρήγορο θα είναι σε όλες τις αποστάσεις πιο γρήγορο από το αργό όπως είπε και ο φίλος Αντρέας πιο πάνω.
Απλά στις ψηλές ταχύτητες η απώλεια ταχύτητας είναι πιο μεγάλη από ότι σε πιο χαμηλές διότι η τριβή των σκαγιών στον αέρα είναι σε σχέση του τετραγώνου της ταχύτητας.
Αν λάβουμε υπόψη μόνο τον παράγοντα τριβή-διασπορά των σκαγιών...όσο πιο μαζεμένα είναι τα σκάγια κατά την έξοδό τους από την κάννη τόσο πιο μικρή απώλεια έχουν λόγω του ότι συμπεριφέρονται σαν ένα σώμα(εξού και τα "βρωμάλευρα"-buffer για αύξηση συγκέντρωσης και παραμένουσας ταχύτητας) άρα αν το αργό φυσίγγιο διατηρήσει την μάζα των σκαγιών "ενωμένη" για περισσότερο χρόνο τότε ναι σε κάποια φάση το αργό θα είναι πιο γρήγορο...αλλά και πάλι ποιά πρέπει να είναι η αρχική διαφορά ταχύτητας για να γίνει αυτό μέσα στα 35μ του ωφέλιμου βεληνεκούς.
Επίσης όταν πλέον τα σκάγια ανοίξουν και έρθουν όλα σε αντίσταση με τον αέρα τότε αυτό που είναι εκείνη την στιγμή πιο γρήγορο θα παραμείνει και έτσι.
Βέβαια όλα αυτά στην θεωρία, είναι ατελείωτο κεφάλαιο με χώρο για πολλές δοκιμές και μελέτες.
Προσωπικά πιστεύω ότι αν εξαιρέσεις τα ~5-10εκ. διαφορά στην προσκόπευση του γρήγορου με του αργού στα 25-35μ., δεν αξίζει να ασχολείται κανείς μιας και σε αυτές τις αποστάσεις η διαφορά στην ενέργεια είναι μηδαμινή.
Όλα αυτά βέβαια για διαφορές ταχυτήτων σε λογικά πλαίσια π.χ. 420μ/δ με 380μ/δ και όχι στα άκρα που θα αναφέρει σε λίγο ο φίλος Αντρέας όπου πήρε πέρδικα με φυσίγγιο των ~250μ/δ!!!!!!!!!!!!!!!
-"Δύο πράγματα δεν έχουν όρια:το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...και για το σύμπαν δεν είμαι απόλυτα βέβαιος"
-"Το σημαντικό είναι να μην σταματήσεις να κάνεις ερωτήσεις. Η περιέργεια έχει τον λόγο της που υπάρχει"Alb. Einstein
-"Το σημαντικό είναι να μην σταματήσεις να κάνεις ερωτήσεις. Η περιέργεια έχει τον λόγο της που υπάρχει"Alb. Einstein
-
andreas78
Re: ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΕΙΣ
Χαχαχαχχαχαχχααααα......
Η αλήθεια ειναι ότι έπεσαν δυο στα δυο περδικια με εκείνο το σεταπ....
...και μην ξεχνάς και τους δισκους
Ενα στα ~15 μετρα και ενα στα ~25...αυτό πρεπει να ήταν στο όριο να τινάξει τα σκαγια με τα φτερά του...
....αλλά έπεσαν ακαριαία, απολαμβάνοντας μια μικρού τύπου έκρηξη στον αέρα, πρωτού πέσουν....
Όλα ειναι στο μυαλό μας, οι κοντινές αποστάσεις χρειάζονται απλα μια καλη κατανομη, τα υπόλοιπα τα κάνει το πλήθος σκαγιων σε συνδιασμό με την σκοπευση μας. Η ταχύτητα των συγκεκριμένων δεν ειναι κατα την γνώμη μου η κατάλληλη, αλλα απέδειξε αυτο που λένε οι παλαιοί, ότι άμα ειναι κοντα το θήραμα και το σημαδέψεις σωστά.....και χοντρό αλάτι να βάλεις θα πεσει....!!!!!!....
Προσωπικα και λόγο του τρόπου που κυνηγώ, για εμένα οι ταχυτητες που με εχουν και φέτος αφήσει πλήρως ικανοποιημένο ειναι απο 350m/s μέχρι 380m/s. Τα δεύτερα σε περιοχές που γνωριζω ότι τα θηράματα δεν δέχονται εύκολα φέρμα και φεύγουν απο σχετικά μακριά και τα πρώτα σε περιοχές που τα περδικια κρατάνε φέρμα και κοντινά σηκωματα.
Μέχρι στιγμής, είμαι ευχαριστημένος και θα συνεχίσω να κανω σε καθε εξόρμηση και διαφορετικό σεταπ, λαμβάνοντας υπόψιν μονο τις αποστάσεις βολών και τίποτα αλλο....!!!!!!!
Η αλήθεια ειναι ότι έπεσαν δυο στα δυο περδικια με εκείνο το σεταπ....
Ενα στα ~15 μετρα και ενα στα ~25...αυτό πρεπει να ήταν στο όριο να τινάξει τα σκαγια με τα φτερά του...
Όλα ειναι στο μυαλό μας, οι κοντινές αποστάσεις χρειάζονται απλα μια καλη κατανομη, τα υπόλοιπα τα κάνει το πλήθος σκαγιων σε συνδιασμό με την σκοπευση μας. Η ταχύτητα των συγκεκριμένων δεν ειναι κατα την γνώμη μου η κατάλληλη, αλλα απέδειξε αυτο που λένε οι παλαιοί, ότι άμα ειναι κοντα το θήραμα και το σημαδέψεις σωστά.....και χοντρό αλάτι να βάλεις θα πεσει....!!!!!!....
Προσωπικα και λόγο του τρόπου που κυνηγώ, για εμένα οι ταχυτητες που με εχουν και φέτος αφήσει πλήρως ικανοποιημένο ειναι απο 350m/s μέχρι 380m/s. Τα δεύτερα σε περιοχές που γνωριζω ότι τα θηράματα δεν δέχονται εύκολα φέρμα και φεύγουν απο σχετικά μακριά και τα πρώτα σε περιοχές που τα περδικια κρατάνε φέρμα και κοντινά σηκωματα.
Μέχρι στιγμής, είμαι ευχαριστημένος και θα συνεχίσω να κανω σε καθε εξόρμηση και διαφορετικό σεταπ, λαμβάνοντας υπόψιν μονο τις αποστάσεις βολών και τίποτα αλλο....!!!!!!!