Koutsofteros έγραψε:Ξέρει κανένας την διαφορά στην κατανάλωση του Pajero 2.5 με το Pajero 2.8 (intercooler turbo) ?
Εν πολλή η διαφορά τους?
Ή αν έχουν διαφορά πολλή (τράβημα-κατανάλωση) το Pajero 2.5 το σκέττο, με το 2.5 Intercooler Turbo... (του 97-98 μοντέλα περίπου)
Θέλω να αλλάξω ένα παλιό Pajero με κανένα πιο καινούργιο μοντέλο, και θέλω να ξέρω περίπου τι γίνεται...
φιλε μιλας για 2 αυτοκινητα εντελως διαφορετικα μεταξυ τους. το 25αρι σκεττο ειναι ενα σιεροκεφαλο γαιδουροχελωνο (με συγχωρεις
).οικονομικο αν δεν ειναι βαρετο το ποδι σου.τωρα το intercooler σε συγκριση μαζι του ειναι οπως να οδηγουσες φορτηγο μεχρι τωρα και αλλαξες και πηγες σε επιβατηγο αυτοκινητο. τρομερη ροπη (τραβημα) απο πολυ χαμηλες στροφες (1500 νμζ), επιταχυνση και τελικη ταχυτητα.το ιδιο με το σκεττο ομως αν ειναι βαρετο το ποδι σου βαρτου ριγανη οπως και για καθε αυτοκινητο αλλωστε.
Για το λαθος του ΤΟΜ, αποτι καταλαβα φορολογησαν τα αυτοκινητα τυπου PAJERO VAN (εμπορικα) το ιδιο με την κατηγορια σαλουν, με αποτελεσμα απο 300 ευρω οροφη να παει 600-650. Αυτο ειπε το υπουργειο θα διορθωθει με νεα επειγουσα τροποποιητικη νομοθεσια που θα παει για ψηφισμα στην βουλη. Και εγω θα το εκαμνα εμπορικο απο σαλουν μετα οταν ακουστηκε η αυξηση ειπα αστο σαλουν οπως ειναι αλλα τωρα μολις ξεκαθαρισει η ιστορια (και πριν τις 9/2/14) μαλλον θα παω για μετατροπη σε εμπορικο